A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
A tavaly február óta érvényben lévő élelmiszerárstop komoly veszteséget jelenthet a hazai kiskereskedőknek, ezért most a Magyar Nemzeti Kereskedelmi Szövetség arra kérte a kormányt, vezessék ki az intézkedést – számolt be az ATV.
Neubauer Katalin, a Magyar Nemzeti Kereskedelmi Szövetség főtitkára arról beszélt a csatornának, nagyon komoly kezdeményező tárgyalásokat szeretnének kezdeményezni a kormánnyal a témában, mert nem tartható már április 30-ig sem az árstopok okozta veszteség. Szerinte az árstopok nem érték el céljukat, ugyanis nem fékezték meg az inflációt, így a lehető legrövidebb időn belül meg kéne szüntetni ezeket.
Fodor Attila, a CBA kommunikációs igazgatója azt mondta, a kereskedőknek nagy terhet jelent az ársapka, ugyanis a beszerzési és a fogyasztói ár közötti különbözetet nekik kell megfizetniük. Ráadásul a rögzített árú termékekre továbbra is nagy az igény. Még az árstop bevezetésének az elején nem is volt olyan nagy mértékű ez a nyomás a keresleti oldalról, de ahogy gyakorlatilag telnek-múlnak a hónapok, egyre nagyobb az igénytöbblet. Fodor szerint főként a vidéken működő kis és családi vállalkozások vannak a legnehezebb helyzetben. A nagy üzletláncok ugyanis a több ezer termékükön szét tudják osztani az árstop okozta veszteséget, a kisboltoknak viszont nincs ilyen lehetőségük. Szintén szó esik arról, hogy több ezer bolt válhat az árstop áldozatává 2023-ban.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Olasz kiesési rangadó is lesz - sport a tévében
- Ekkora kártérítést kaptak a bicskei gyermekotthon igazgatójának áldozatai
- Dönerdiplomácia Törökországban: ezt sütötte ki a német elnök
- Zárt ajtók mögött próbálnak közeledni egymáshoz
- Nem túl biztatóak a foglalkoztatottsági adatok
- Moszkva nem finomkodik, kiutasít két diplomatát