Napi egymilliárd étkezésnek felelne meg a 2022-ben világszerte feleslegesen kidobott élelmiszer az ENSZ Környezetvédelmi Programjának (UNEP) szerdán közzétett jelentése szerint.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megszüntette az Auchan Magyarország Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., a DM-Drogerie Markt Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., a Metro Kereskedelmi Kft., a Rossmann Magyarország Kereskedelmi Kft., az Essity Hungary Kereskedelmi Kft., a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft., a Tesco-Global Áruházak Zrt. valamint a Vajda-Papír Gyártó Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. vállalkozásokkal szemben indított eljárását.
A GVH azt vizsgálta, hogy az eljárás alá vont gyártók, azaz az Essity Hungary Kereskedelmi Kft. és a Vajda-Papír Gyártó Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. összehangolták-e egyes papíráru termékeikkel (pl. papír zsebkendővel, toalettpapírral) kapcsolatos áremeléseiket, azok mértékét és idejét, valamint osztottak-e meg egymással egyéb, üzletileg érzékeny információt. Az eljárásban rendelkezésre álló bizonyítékok nem támasztották alá, hogy a gyártók között -fennálló legitim üzleti kapcsolatukon túl - jogsértő megbeszélések is zajlottak volna találkozóikon.
A GVH vizsgálata kiterjedt arra is, hogy az érintett gyártók folytattak-e fontosabb kereskedelmi partnereikkel árképzésük összehangolására irányuló vagy azt eredményezhető egyeztetéseket. Az eljárásban feltárt információk alapján azonban nem volt bizonyítható, hogy a kereskedők összehangolt magatartást tanúsítottak, egymás közötti kommunikációs csatornaként vagy közvetítőként használva a gyártókat.
A feltételezett jogsértést megalapozó tényállás nem volt tisztázható (bizonyítható) a határozat meghozatalához szükséges mértékben, és az eljárás további folytatásától sem várható eredmény, így a Versenytanács az eljárást valamennyi eljárás alá vont vonatkozásában megszüntette.
Az ügy hivatali nyilvántartási száma: Vj/22/2015.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Megnyílt a Nyugati pályaudvaron a felújított keresztaluljáró
- Letartóztatásban marad az antifaper olasz vádlottja, a 16 milliós óvadék is kevés volt
- MNB: megnőtt a forint inflációra gyakorolt hatása
- Megújult bemutatóhelyek, új állatok - kezdődik a fővárosi állatkert szezonja
- Kis-Benedek József az Arénában: a moszkvai merényletet nem csak az Iszlám Állam szervezte
- Kiemelt miniszteri feladatot kapott Kotán Attila