A fővárosi temetőkben drasztikusan csökken a sírhelyek újraváltási aránya: koporsós temetkezéseknél mindössze 4, urnáknál pedig 10 százalék a megújítás.
Van, akinek semmi sem drága - jól mutatja ezt legújabb összeállításunk is, melyben a legdrágább műalkotásokat, bútorokat, ékszereket, autókat vettük górcső alá. A teljesség igénye nélkül íme 10 elképesztő luxusholmi.
#10 KristályzongoraEzen a kristályzongorán játszott a neves zongoraművész, Lang Lang a 2008-as nyári olimpiai játékok megnyitó ünnepségén Pekingben. A zongorát később 3,22 millió dollárért értékesítették egy árverésen.

#9 Susse Freres dagerrotípia
Az 1839-ben, a francia Susse Freres cég által készített dagerrotípiát készítő szerkezetet, vagyis a világ egyik legrégebbi fényképezőgépét 2007-ben 775 ezer dollárért értékesítették egy aukción.

#8 Gyémánt sakk-készlet
A 9900 fekete és fehér gyémántból, valamint 14 karátos fehéraranyból kézzel készített sakk-készlet vélhetően a világ egyik legdrágább játéka. A Charles Hollander Gyűjteményben található szett súlya összesen 186,09 karátos.

#7 A legdrágább festmények
2004-ben Pablo Picasso 1905-ben készített festménye, a "Garçon à la pipe" (Fiú pipával) rendkívüli áron, 104,2 millió dollárért kelt el egy New yorki árverésen. Picasso alkotását azonban Gustav Klimt Adele Bloch-Bauert ábrázoló festménye (135 millió dollárért kelt el 2006-ban), és Jackson Pollock egy műve (140 millió dollárért kelt el) is megelőzi a legdrágább festmények ranglistáján. 2011-ben viszont Paul Cézanne alkotása lett a listavezető. A Kártyajátékosok c. képért (lásd alább) 2011-ben 250 millió dollárt fizetett a katari uralkodócsalád.

#6 1962 Ferrari 250 GTO
A világ egyik legdrágább autója címet joggal viseli ez az 1962-es Ferrari 250 GTO, mellyel a milliárdos gyűjtő, Craig McCaw gazdagította gyűjteményét. A gépjárműért 35 millió dollárjától vált meg.

#5 A lebegő ágy
Bár a legdrágább bútorok listavezetője egy antik darab, a legmenőbb címet ugyanakkor vitathatatlanul a 2006-ban megjelent lebegő ágy viszi. Természetesen a közel 750 kilogrammos, 1,3 méterrel a padló felett lebegő ágy ára sem semmi - összesen 1,6 millió dollárt kóstál.

#4 201 karátos Chopard óra
Az összesen 201 karátos luxus időmérőt rengeteg egyedi gyémánt díszíti, s rugós mechanizmusa is rendkívüli. Az óra 25 millió dollárért talált gazdára még 2000-ben.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)

#3 Badminton Cabinet
Egy 2004-es aukción 36,7 millió dollárért kelt a több mint 12 méter magas, ébenfa szekrény, a Badminton Cabinet. A nem mindennapi bútordarab Henry Somerset, Beaufort 3. hercege számára készült a 19. században. Készítésén közel 30 szakember dolgozott.

#2 Hermés Birkin táska
2011-ben egy nyilvános dallasi árverésen több mint 203 ezer dollárért kelt el a Hermés divatház híres piros krokodilbőr táskája. A kiegészítőt gyémántok és 18 karátos arany ékesíti.

#1 A Halál Fizikai Képtelensége egy Élő Elméjében
Damien Hirst 1991-ben készült, "The Physical Impossibility of Death in the Mind of Someone Living" (A halál fizikai képtelensége egy élő elméjében) c. alkotása - amely egy formalinban tartósított 4 méter hosszú tigriscápa - nemcsak, hogy a legszürreálisabb, de a legdrágább modern alkotás is a világon. A pletykák szerint a művész 8 millió dollárért adta el művét Steven A. Cohen befektetőnek. Mások 12 millió dollárról pletykálnak.

Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








