A hazai fürdők és akvaparkok egyelőre felemás szezont tudnak maguk mögött: a május vége, június katasztrofális időjárása miatt nem volt nagy forgalmuk, a mostani kánikula azonban megdobta a látogatásokat.
A strandok üzemeltetői bíznak benne, hogy az augusztus 20-ig tartó szezon végéig marad a nyári forróság, és így akár a tavalyinál is jobb évet zárhatnak az idén.
Idén a május eleji szezonnyitás igen jó rajttal indult, ugyanis az akkor szokatlan meleg sokakat csábított vízpartra, de az utána jövő másfél hónapnyi esős, hűvös időjárás százezerrel kevesebb látogatót hozott, mint egy évvel korábban - mondta Kiss Ferenc, a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. üzemeltetési igazgatója.
A júniusi árvíz miatt ráadásul a Palatinusnak 10 napra, a Király fürdőnek pedig három hétre be kellett zárnia, ami szintén bevételkiesést eredményezett.
Bán Tamás, a mogyoródi Aquaréna kommunikációs vezetője elmondta, hogy júniusban több napot voltak kénytelenek zárva tartani, mint a megelőző két évben összesen. Mások, mint például az Aquaworld Zrt. azonban nincsenek ennyire kitéve az időjárás viszontagságainak, ugyanis a medencék egy része fedett, így eső esetén is élvezhetőek szolgáltatásaik. Utóbbinál a napi látogatottsági rekord idén 2500 fő volt, de a leggyengébb napokon is 1000-1100 fő megfordult az élményparkban.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Mivel hét végére jellemzően elromlik az idő, ez szintén bosszúsággal tölti el, nem csak a fürdőzőket, de az üzemeltetőket is, hiszen ekkor mennének a legtöbben strandolni. Ha augusztus húszig maradna a jó idő, mégis megvan az esély, hogy sikerül megdönteni a tavalyi összlátogatószámot.
Szakemberek egyébként úgy látják, hogy a válság sok szempontból kedvezett a fürdőhelyeknek, hiszen a családok többsége idén nem engedhet meg magának külföldi nyaralást, így kompenzálásul strandokat, élményfürdőket látogatnak.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








