A vasúttársaság közleménye szerint az új rendszer igazságosabb az eddiginél, hiszen a korábbi kedvezménytípust csak kevesen tudták igénybe venni.
Közeleg az év vége és ezzel együtt az év végi összesítések ideje is. Az elmúlt esztendőkkel ellentétben a Google idén nem az egész év, hanem csupán egy rövid, de keresések tekintetében annál intenzívebb időszak, a karácsonyi hajrá utolsó hete legnépszerűbb és legnagyobb mértékben növekvő keresőkifejezéseinek listáját adja közre. A toplista az aktualitás maga, főszerepben az iwiw, a máv és az alternatív utazási lehetőségek.
A legnépszerűbb kulcsszavak
1. iwiw
2. youtube
3. játékok
4. tv
5. freemail
6. torrent
7. térkép
8. szótár
9. ingyen
10. játék
A legdinamikusabban növekvő kulcsszavak
1. iwiw belépés
2. startlapjatekok
3. máv
4. használtautó
5. volán
6. menetrend
7. receptek
8. hírek
9. elvira
10. bkv
Az ünnepi hangulat - a nehezedő gazdasági helyzet ellenére - alapvetően meghatározza keresési szokásainkat is. Ilyenkor a régi ismerősök is előkerülnek, és bizony sokkal többet ülünk otthon a meleg szobában. Az iwiw (1.) közösségi oldal nem véletlenül vezeti tehát a legnépszerűbb kulcsszavak listáját, sőt az sem meglepő, hogy utána a youtube (2.) a legkedveltebb a magyar netezők körében, hiszen a videomegosztót a világon mindenhol milliók nézik rendszeresen. A játékok (3.) és a játék (10.) kulcsszavak a legnépszerűbb karácsonyi ajándékokat jelzik, míg a tv (4.) és a torrent (6.) már a karácsonyi kikapcsolódásra való készülődés két fajtáját mutatják: van, aki megelégszik a dobozból áradó kínálattal, mások pedig letöltik, ami érdekli őket. Az ingyen (9.) kifejezés népszerűsége több dologra utalhat, idén talán többen szeretnék drága ajándékok helyett olcsóbb, de kreatívabb, ötletesebb dolgokkal meglepni szeretteiket. A hazánkban legelterjedtebb levelezőrendszer, a freemail (5.) a karácsonyi üdvözletek várható óriási tömege miatt nem hiányozhat a listáról.
A legdinamikusabban fejlődő kulcsszavak között is ott találjuk az iwiw-et (1.) és a játékokat, bár utóbbiak már nem annyira ajándékként, hanem inkább kikapcsolódási formaként jelennek meg (startlapjatekok, 2.). A másik listához képest itt sokkal erősebb nyomot hagytak az elmúlt időszak hazai eseményei a Google keresőjében. A december középétől gördülő MÁV-sztrájk fenekestül felforgatta a közéletet, így az ünnepekre való hazautazás időszakában nem csoda, hogy megnőtt az érdeklődés a máv (3.), a volán (5.), a menetrend (6.), az elvira (online vasúti menetrend, 9.) iránt. A pénzügyi válság hatására az új autók iránti kereslet csökkent, ezért nem véletlen, hogy a használtautókra (4.) most többen keresnek. Ezeken túl még a bkv (10.) esetleges sztrájkja és a karácsonyi és szilveszteri menü (receptek, 7.) sürgető közelsége ösztönözte keresésre az internetezőket.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








