Van annak valami csodálatos, utánozhatatlan hangulata, mikor decemberben hóval, széllel dacolva Budapest különböző pontjain elcsigázottan, de csillogó szemekkel keresi az ember a nagy Ő-t, az igazit. Szinte a mennyben érezzük magunkat, mikor megpillantjuk, fényes, selymes zöld ágait, megérezzük illatát. Aztán jön a hidegzuhany, megkérdezzük mennyibe kerül, s ha ki is pengetjük az árat, az sem biztos hogy befér a kocsiba, BKV-val hazavinni pedig lehetetlen. A hasonló esetekre, illetve a rohanó embereknek találták ki az internetes karácsonyfa-rendelési lehetőséget, amely egy viszonylag fiatal piac.
Vágott fenyő
Aki az ötlet kiagyalójánál, az Első online karácsonyfa vásárnál szeretne fát rendelni, bizony már elkésett, ugyanis a 2006-os rendelések már lezáródtak. A zalai-dombságban 5 féle fenyőt termelő (Luc, Ezüst, Douglas, Nordmann, Kolorádó), mintegy 30 éves tapasztalattal rendelkező Bosnyák, illetve Lehel téren fákat árusító csapatnak 2005-ben pattant ki fejéből a korszakalkotó idea.
A portálon egyébként a rendelés során először e-mail címünket és nevünket kell megadni, majd utána minden részletre kitérően pontosíthatjuk, milyen fát is szeretnénk majd Karácsony táján feldíszíteni. Lehet választani normál, tömzsi vagy nyúlánk fát, a törzsátmérő minimum 3, maximum 15 centiméter lehet, hasonló korlátozások vonatkoznak a fa szélességére is, legalább 40, de legfeljebb 200 centiméter széles lehet. Azt is specifikálhatjuk, hogy milyen magas fát szeretnénk, 100 centimétertől egészen 300 centiméterig rendelhetünk.
Vágott fenyő internetes árusításával foglalkozik még az Everling Kft. kertészete, valamint a beszédes névvel rendelkező Fenyőfutár is. Bár a kertészet esetében a webáruházra kattintva ezzel a felirattal kell szembesülnünk: "webáruházunk szolgáltatásai karbantartás miatt jelenleg nem elérhetőek". De kicseleztük a karbantartást, az akciók menüpontra kattintva megtaláltuk, mennyiért mekkora is milyen fát rendelhetünk.
A fenyőfutárnál idén a kiszállítás díjtalan, nemcsak Budapesten, hanem Solymáron és Nagykovácsin is. A rendelésért utólag kell fizetni, így megszűnik annak a kockázata, hogy olyan fa alatt kelljen az ajándékok után kutatnunk, amely bizony nem a saját szájunk ízlése szerinti. A fenyőfutárnál ugyan csupán Nordmann fenyő rendelésére van lehetőségünk, ennek ellenére összefoglaltuk, melyik cégnél mennyibe kerül egy Karácsonyfa megrendelése.

Gyökeres fenyő
Az Everling-nél annak ellenére, hogy a tavalyi évben nem hozott átütő sikereket a gyökeres/cserepes fenyő árusítása, lehetőség nyílik gyökeres fa rendelésére is azoknak, akik olyan fenyőt szeretnének Karácsonykor, amelyik a kert díszévé is válhat (amennyiben túléli a súlyok és a meleg szoba megpróbáltatásait).

NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Egyebek
A Fenyőfutárnál igyekeznek több mindenre is gondolni, ami a fenyőfa felállításával jár, így például talpat is rendelhetünk náluk, "Hogy biztosan álljon!" mint azt honlapjuk hirdeti.

A szolgálat üzemeltetője, a MaxBalloon Kft. cégnevéhez jobban illő óriás felfújható télapókat is kínál, melyek mellé ingyenesen kap a Giga-Mikulásokat imádó egy 160, vagy 200 centiméteres fenyőt.

A futárszolgálat egyébként csomagokat is kínál, melyek tartalmát különböző nevekkel illeti. Egyébiránt nem árt, ha tényleg összefogunk a szomszédokkal, ugyanis akár 15 százalékot is megtakaríthatunk. Amennyiben egyedi ajándékkal szeretnénk meglepni üzleti partnereinket, ügyfeleinket, akkor igényelhetjük az üzleti csomagot is, melyet a megadott budapesti címre szállítanak, a fát pedig szalaggal kötik át a teljes hatás kedvéért.

Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








