Harcban állnak a legnagyobb kiskereskedelmi láncok, a Tesco és a Wallmart a hatalmas indiai fogyasztói piacért, és az oda kaput kínáló Bharti Group kegyeiért. Az eddigi értesülések alapján a brit óriásnak már rég zsebében a szerződéssel nyugodtan kellene a babérjain ülnie, ám úgy tűnik, az amerikaiak ismét visszavágtak.
Egy személyazonossága elhallgatását kérő illetékes szerint késlelteti a döntés meghozatalát az indiai Bharti a Tesco ügyében. Az információt a vállalat nyilvánosan nem kommentálta, szóvivőjük csupán annyit mondott el, hogy a vállalat továbbra is tárgyalásokat folytatnak a Tescoval, a Wall Marttal és a francia Carrefourral a közös piacralépésről. A halasztás hátterében azonban minden valószínűséggel az amerikai lánc, a Wall Mart azon ajánlata áll, amelyben a Tesconál jobb visszajuttatási feltételeket ajánl.
A kiélezett versenyt és a Bharti szerepének különlegességét az indiai kormányzat azon döntése okozza, hogy a hazai piac védelme érdekében nem engedélyezi 100 százalékosan külföldi tulajdonban lévő kiskereskedelmi láncok létesítését. A Wall-Mart egyébként egy nagy szabású franchise szerződéssel szeretné kiütni a nyeregből a Tescót, amely már jelenleg is kereskedelmi kapcsolatban áll az indiai vállalattal, hogy nevét és az ehhez fűződő értékeket megtarthassa.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Különleges orosz trófeát ejtett Ukrajna – képek, videó
- Visszalép Vitézy Dávid javára Brenner Koloman
- Szijjártó Péter: a BAT 60 milliárd forintos beruházása 450 új munkahelyet teremt
- Hatnapos munkahét vár a Samsung vezetőire
- Saját választási törvényt fogadott el a boszniai Szerb Köztársaság
- Korrupt boncmestereket kapcsoltak le a rendőrök