Először került fel tizenkét magyarországi vállalkozás a Europe's 500, Entrepreneurs for Growth európai uniós nonprofit szervezet legdinamikusabban fejlődő középvállalkozásokat díjazó ötszázas listájára - írja a Magyar Hírlap.
A magyar cégek először jelentkeztek a listára, a legjobb hazai cég a Photel Communications, az 58. helyet érte el. Európában mintegy 22 millió kis- és középvállalkozás tevékenykedik, csaknem 120 millió embert foglalkoztatnak, s ők állítják elő az európai GDP 57 százalékát.
Az idén először nevező Észtország, Lettország, Litvánia, Lengyelország, Magyarország, valamint a tavaly már szereplő Csehország vállalatainak munkaerő-növekménye 21,1 százalék volt, míg a többi tagállam és az EFTA-országok növekménye 18,3 százalék.
Az előző három év pénzügyi adatai alapján a litván vállalatoknál 45,4 százalékkal, a szlovéneknél 27,3 százalékkal, a letteknél 25,2 százalékkal emelkedett a foglalkoztatottság. A nyugati gazdaságok közül ezt egyedül Izland haladta meg, ahol 72,3 százalékkal bővült a foglalkoztatottság.

Mégse ment ki a divatból a borravaló? Úgy jattolnak a magyarok a futároknak, mintha nem lenne holnap
A legtöbben már megelőlegezve, a kiszállítás előtt adnak és a rendelésszámokhoz arányosan Budapesten kapják a legtöbb borravalót a futárok.

Kivételes akciót robbant a Lidl a héten: ilyen leárazás nem sokszor van, indulhat a roham a boltokba
Beütött a kánikula, az Aldi után most a Lidl akcióz le hűsítő berendezések.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


