A hétvégi esőzés könnyen elmoshatta a Hungaroring Sport Zrt. bevételét is a Forma-1 Magyar Nagydíján, nemcsak a futamot. A hazai futamokat ez idáig napsütés és igen meleg idő jellemezte, azonban idén a meglepő időjárásnak köszönhetően kevesebben látogattak el a verseny 3. napjára, mint az előző években.
A jegyek többsége a verseny helyszínén szokott elkelni, ami azért jelentett a hétvégén problémát, mert a borús idő a verseny napjára szakadó esővé változott, így valószínűen sokan meggondolták magukat, és nem látogattak el a neves rendezvényre.
A Hungaroring Sport Zrt (HS) arról számolt be a Napi Gazdaságnak, hogy idén 15%-kal több jegy kelt el elővételben, mint a korábbi években. Az állójegy 1700 Ft-ba került, így szép számú nézősereg látogatott ki az edzésekre is.
A jegybevétel pontos összegét még nem tudhatjuk, mert az valamivel később derül ki, de a korábbi évek 2 milliárdos bevételével lehet számolni. A nézők etnikai összetétele sem ismert: valószínűsíthető, hogy több német izgulta végig a futamot a korábbi évekhez képest azért, hogy a sztárpilóta, Michael Schumachert biztassák, hogy le tudja dolgozni Fernando Alonsoval szemben a 11 pontos hátrányát. A lengyelek pilótája, Robert Kubica Mogyoródon futhatta első futamát.
A jövőre életbe lépő dohánykampány tilalma nem érinti közvetlenül a HS-t, hanem a csapatok bevételét befolyásolja, így a magyar állam már szponzorok után kutatva meg is tette az első lépést a futam reklámjainak biztosítása érdekében. A Népszabadság úgy tudja, hogy a Zwackban is érdekelt Diageóról is szó esik, a reklámozó személyét tekintve.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Korányi G. Tamás az osztalékfizetésekről: a legtöbb részvényes dörzsölheti a tenyerét
- Keresik a Szépművészeti új igazgatóját
- Tanúskodni hívták Joe Bident
- Újfajta, félelmetes fegyvert tesztelhet élesben Oroszország
- Már ki is nevezték Szentkirályi Alexandra utódát - és az utód utódát is
- Napokon belül pénzre számíthat rengeteg háztartás