A klasszikus magyar röviditalok nem halnak ki — sőt, egyre menőbb long drinkek születnek belőlük. Vajon az Unicum képes megújulni? Kattints és tudd meg!
A hétvégi esőzés könnyen elmoshatta a Hungaroring Sport Zrt. bevételét is a Forma-1 Magyar Nagydíján, nemcsak a futamot. A hazai futamokat ez idáig napsütés és igen meleg idő jellemezte, azonban idén a meglepő időjárásnak köszönhetően kevesebben látogattak el a verseny 3. napjára, mint az előző években.
A jegyek többsége a verseny helyszínén szokott elkelni, ami azért jelentett a hétvégén problémát, mert a borús idő a verseny napjára szakadó esővé változott, így valószínűen sokan meggondolták magukat, és nem látogattak el a neves rendezvényre.
A Hungaroring Sport Zrt (HS) arról számolt be a Napi Gazdaságnak, hogy idén 15%-kal több jegy kelt el elővételben, mint a korábbi években. Az állójegy 1700 Ft-ba került, így szép számú nézősereg látogatott ki az edzésekre is.
A jegybevétel pontos összegét még nem tudhatjuk, mert az valamivel később derül ki, de a korábbi évek 2 milliárdos bevételével lehet számolni. A nézők etnikai összetétele sem ismert: valószínűsíthető, hogy több német izgulta végig a futamot a korábbi évekhez képest azért, hogy a sztárpilóta, Michael Schumachert biztassák, hogy le tudja dolgozni Fernando Alonsoval szemben a 11 pontos hátrányát. A lengyelek pilótája, Robert Kubica Mogyoródon futhatta első futamát.
A jövőre életbe lépő dohánykampány tilalma nem érinti közvetlenül a HS-t, hanem a csapatok bevételét befolyásolja, így a magyar állam már szponzorok után kutatva meg is tette az első lépést a futam reklámjainak biztosítása érdekében. A Népszabadság úgy tudja, hogy a Zwackban is érdekelt Diageóról is szó esik, a reklámozó személyét tekintve.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








