A MasterCard Europe Közép-Kelet Európai régiójában évente készülő kutatásából kiderül, hogy Magyarországon egyre népszerűbb a bankkártyás fizetés. Míg 2004-ben a kártyabirtokosok csupán 52 százaléka használta kártyáját vásárlásra, a legfrissebb, 2005. novemberében felvett adatok már a kártyás vásárlás 62 százalékos népszerűségét mutatják. Jóllehet, továbbra is csupán a megkérdezettek 37 százaléka tudta biztosan, hogy a bankkártyás fizetés Magyarországon díjmentes.
Magyarországon a megkérdezettek 16 százaléka szeretne új – akár első vagy további - bankkártyát az elkövetkezendő 12 hónap során. 42 százalékuk MasterCard terméket (MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro) választana.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani
- Jó számokat hoz Magyarország az autós piacon
- Erre már sokan vártak: itt a TikTok új alkalmazása
- Van egy kis probléma az autók elkobzásával a szomszédban