A leépítés mértéke nem érte el a csoportos létszámcsökkentés törvényi határát.
Sztrájkot hirdet a Mozdonyvezetők Szakszervezete – közölte a MOSZ a szakszervezet az MTI-vel.
„A Mozdonyvezetők Szakszervezete Küldöttközgyűlése mai ülésén – az eredménytelenül lezárult kollektív munkaügyi vita után – úgy döntött, hogy 2022. március elején határozatlan ideig sztrájkot hirdet a vasúti személy-és áruszállítást érintően, ha addig nem jön létre megállapodás a 2021. évi reálkereset veszteség kompenzálására” – jelentették be.
A MOSZ közleményében írtak szerint nem fogadják el, hogy a 2021. évi nulla százalékos béremelés és a magas infláció miatti reálkereset veszteség ne kerüljön kompenzálásra. Emiatt felszólították a MÁV-START Zrt. vezetését a tárgyalások haladéktalan megkezdésére.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








