Az Uber egy éve tért vissza Budapestre, és azóta folyamatosan kedvezményeket kínál utasainak a hatósági taxitarifából.
Az eredeti tervekhez képest 3 év késéssel indulhat el a budapesti közbringa program. Kerékpárokat elméletileg már tavasszal tekerhetjük, de az utakon vigyázni kell, hiszen a belvárosi kerékpárutak gyakran nem érnek össze és sokszor az autós vagy gyalogosforgalomra szánt utakat kell használnia a két kerekén közlekedőknek is - írja a Népszabadság.
A fővárosi önkormányzat 2008-ban döntött a közösségi kerékpáros rendszer létrehozásáról, a feladattal a Parking Kft.-t bízta meg. A cég először a hetvenöt gyűjtőállomás helyszínéről döntött, majd internetes pályázatot írt ki az új szolgáltatás nevének kiválasztására. A BuBi-ra (Budapesti Bicikli) szavaztak a legtöbben.
Több évnyi egyeztetés, pályáztatás és a többi ilyenkor szokásos lassú malomőrlés után jövőre végre nem csak a név lesz valóság a tervből. A BuBi kiépítésének összköltségét 1,06 milliárd forintra becsülte a BKK, amelyből 900 millió forintot az unió áll. A többit a fővárosnak kell előteremtenie, az évi nettó 244 millió forintos működési költséggel egyetemben.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


