Itthon is egyre több utazási iroda vet ki kerozinpótdíjat az utasaira: ennek összege három- és hétezer forint között mozog fejenként - írja a Magyar Hírlap.
A pótdíjat ma nemcsak Magyarországon, hanem világszerte kivetik, ugyanis két és fél éves csúcsra szökött a repülőgép-üzemanyag ára a múlt héten Európában. A Nemzetközi Légiforgalmi Szövetség (IATA) adatai szerint a kerozin most nagyjából húsz százalékkal drágább, mint egy évvel ezelőtt, ezért szinte elkerülhetetlen a jegyárak emelkedése.
Az ACI (Airports Council International), az IATA és az Eurocontrol (európai légiirányítók szövetsége) közösen azt szeretné elérni, hogy jövőre bevezessék az úgynevezett "folyamatos süllyedést" száz európai repülőtéren. Ez azt jelentené, hogy a leszálló, a repülőterekhez közelítő repülőgépek folyamatosan ereszkedve, nem pedig szakaszosan süllyedve érkeznének meg. A folyamatos süllyedéssel leszállásonként 50-150 kilogrammal kevesebb üzemanyag fogy, és járatonként 160-470 kilogrammal csökkenthető a szén-dioxid-kibocsátás.
Tovább csúszhat a Gellért és a Rác fürdő újranyitása: ez az új céldátum, ha végre megkapják a hitelt
A gyógyfürdők 60 millió eurós hitelkérelmét ugyan elutasította a kabinet, de a felújítások előkészítése ennek ellenére folytatódik.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








