A német gyárban leporolták a 2007-ben bemutatott elektromos meghajtású Volkswagen tanulmányautó terveit és a legújabb technológiai vívmányokkal kiegészítve egy új modell megvalósítása mellett döntöttek.
Az up! keresztnévre hallgató elektromos kisautó fejlesztése megkezdődött, de a gyártó szerint a sorozatgyártásra és az értékesítés megkezdésére leghamarabb 2013-ban kerülhet sor. Az up! sorozat hagyományos benzin, dízel, valamint hibrid meghajtású modelljeinek megvalósításán jelenleg is dolgoznak, a többféle kivitelben készülő autók 2011-ben debütálhatnak.

Szakértők szerint a német gyártó lemaradásban van a japán versenytársakhoz képest, mivel például a Mitsubishi elektromos meghajtású MiEV modellje akár két évvel korábban is megérkezhet. Ezt a lépéshátrányt vagy kedvezőbb árakkal, vagy magasabb műszaki színvonallal lehet kompenzálni.
A 2007-es tanulmányautó hibrid motorral volt felszerelve, de csupán az elektromos meghajtást használva 60 lóerős teljesítményre és 100 kilométeres hatótávolságra volt képes. Az utóbbi tekintetében még van tere a fejlesztéseknek, mivel a kis hatótávolság csak városi közlekedésre tenné alkalmassá a járművet.

A sorozatgyártásra azután kerülhet sor, hogy a gyártó hatékony megoldást talál erre a problémára. Az up! nem csak elektromos motorral, hanem hibrid változatban is elérhető lesz, a normál kivitelen túl a tervek szerint többfunkciós változat, de még sportos kabrió is készül majd. A gyártó a következő évtized közepére évi félmillió elektromos kisautó eladását prognosztizálja.

Ez kellett még a hosszú hétvége előtt: lehalt a fizetési rendszer, nehézkes a jegyvásárlás utazáshoz
Akadozik az OTP Simple kártyás fizetés a MÁV-alkalmazásban és az Elvira-rendszerben, a szolgáltató megkezdte a hiba elhárítását
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


