Csaknem 1 millió autót hív vissza a Toyota világszerte, mivel a kormányművek bizonyos körülmények között meghibásodhatnak, a járművek így irányíthatatlanná válnak.
Összesen 10 modell érintett, a 986 ezer gépkocsi többsége Japánban került értékesítésre. A gyártó egyelőre nem kapott értesítést arról, hogy a hiba balesetekhez vezetett volna, így úgy tűnik, időben léptek.
A probléma Japánban a Wish, Isis, Prius, Corolla, Corolla Runx, Corolla Fielder, Corolla Spacio, Allex és Ractis márkákat érinti, ezen belül is a 2002 szeptembere és 2005 novembere között gyártottakat.
A vállalat szóvivője elmondta, Európában 240 ezer autó kerül visszahívásra a Prius, Corolla és Avensis modellekből.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








