A jelenlegi turbulens gazdasági körülmények az egész régiót óvatosságra intik, ami Magyarországra fokozottan jellemző.

Február végén egy gyökeres átalakulás keretében gizetőssé teszi a Citromail emailküldő rendszerét az egykor a Centrál Médiacsoport tulajdonában álló szolgáltatás jelenlegi norvég tulajdonosa, a Fjordmail International
A változásról üzenetben értesítették a felhasználókat, akik döntési helyzetbe kerültek: tavasztól vagy fizetnek havonta 1999 forintot negyedéves vagy éves előfizetésükért, hogy továbbra is használhassák Citromail-fiókjukat, vagy otthagyják az eddig ingyenes levelezőprogramot, és átpártolnak más szolgáltatókhoz.
A levél szerint a felhasználóknak április 12-ig van lehetőségük aktiválni az előfizetést. Arról viszont nem esik szó, hogy mi történik akkor, ha valaki ezt nem teszi meg, vagy nem időben aktiválja az előfizetést, de feltehetően ilyen esetben a felhasználó fiókja törlődik majd a rendszerből.
A Citromail egykor az egyik legnagyobb hazai ingyenes emailszolgáltatásnak számított, egy ideje azonban a hazai tulajdonosok sem látnak benne jó üzletet. A rendszert tavaly nyáron eladta a Centrál Médiacsoport Zrt. a publikus webmailrendszereket és híroldalakat üzemeltető norvég Fjordmail Internationalnek, ami ezzel megszerezte első kelet-európai érdekeltségét.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


