Nemzeti Földhő Stratégia: 2030-ig megkétszerezzük a geotermikus energia hazai felhasználását.
Február végén egy gyökeres átalakulás keretében gizetőssé teszi a Citromail emailküldő rendszerét az egykor a Centrál Médiacsoport tulajdonában álló szolgáltatás jelenlegi norvég tulajdonosa, a Fjordmail International
A változásról üzenetben értesítették a felhasználókat, akik döntési helyzetbe kerültek: tavasztól vagy fizetnek havonta 1999 forintot negyedéves vagy éves előfizetésükért, hogy továbbra is használhassák Citromail-fiókjukat, vagy otthagyják az eddig ingyenes levelezőprogramot, és átpártolnak más szolgáltatókhoz.
A levél szerint a felhasználóknak április 12-ig van lehetőségük aktiválni az előfizetést. Arról viszont nem esik szó, hogy mi történik akkor, ha valaki ezt nem teszi meg, vagy nem időben aktiválja az előfizetést, de feltehetően ilyen esetben a felhasználó fiókja törlődik majd a rendszerből.
A Citromail egykor az egyik legnagyobb hazai ingyenes emailszolgáltatásnak számított, egy ideje azonban a hazai tulajdonosok sem látnak benne jó üzletet. A rendszert tavaly nyáron eladta a Centrál Médiacsoport Zrt. a publikus webmailrendszereket és híroldalakat üzemeltető norvég Fjordmail Internationalnek, ami ezzel megszerezte első kelet-európai érdekeltségét.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Új gomb jön a Gmailben, sokat segít majd
- Van, ahol már pénzért lehet feljelenteni a tilosban parkolókat
- Ezen a sofőrön a szakértők is csak csodálkozni tudtak - videó
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre