A memóriaárak emelkedése miatt drágulhatnak az okostelefonok és más elektronikai eszközök.
Bejelentették az új, 10, generációs IPadeket. A telefonok körül mindig nagyobb a felhajtás, ami nem meglepő, hiszen a telefonok képezik a cég bevételeinek a felét, erősebb időszakban akár a kétharmadát adják, míg a tabletek részesedése 10 százalék alá szorult.
A mostani bemutató sztárja az új iPad Pro volt, de előbb gyorsan fussunk végig azon, mit tud a kistestvér, a sima iPad 2022-es kiadása. A tablet az A14 Bionic csipet kapta meg, ami az iPhone 12-es családban, és a szintén 2020-as iPad Air 4-ben mutatkozott be.
Látványos újítás, hogy az előlapi kamera a tablet rövidebbik oldaláról átkerült a hosszabb oldal közepére, ezzel is jelezve, hogy a standard használati mód a fektetett (vélhetőleg a járvány óta nagyon elterjedt videókonferenciák miatt került ide a kamera egyébként) Újdonság még, hogy USB-C portra váltott a régi Lightning csatlakozóról – ami azzal is jár, hogy ha első generációs Apple Pencil tollat használunk, azt kénytelenek leszünk adapteren át csatlakoztatni a töltéshez (a második generációsat meg sehogy, mert annak a mágneses csatlakozójával nem kompatibilis).
A Pro modell nagy húzása az idei Macbook-generáció bivalyerős processzorának, az M2-nek az átvétele, amivel a tablet a legerőforrásigényesebb feladatokra is alkalmassá válik, mint például a videószerkesztés. Amúgy ránézésre pont ugyanúgy néz ki, mint 2018 és a Home gomb eltűnése óta az összes Pro modell.
Az új tabletek már előrendelhetőek, és október 26-tól jelennek meg a boltokban. Az alapmodell ára 260 ezer forinttól indul (a tavaly ősszel megjelent 9. generációs modell, ami gyakorlatilag az A13-as processzorban különbözik csak, 200 ezer alatt elérhető). A csúcsmodell 470 ezernél indul, de a full extrás verzió, 12,9 hüvelykes kijelzővel, 2 terabájt háttértárral, wifi+5G kapcsolattal 1,4 milliós árcédulát visel majd. Az árak nem csak itthon, a szupergyenge forint miatt tűnnek horrorisztikusnak, a 450 dolláros amerikai induló ár is elég nagy ugrás az előző generációhoz képest, ami 330 dollártól volt elérhető a megjelenésekor.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








