Karácsony közeledtével sok családban kerül a fa alá az első saját okostelefon, pedig ez egyszerre ajándék, felelősség és hatalmas mérföldkő
Nem gyárt több iPhone 12 Mini készüléket az Apple. A készleten lévő darabokat még értékesítik, de miután elfogytak, több már nem lesz belőle rendelhető.
Az iPhone 12 Mini a széria leggyengébben teljesítő darabja volt, így a gyenge kereslet miatt az Apple nem gyárt belőle többet – tudta meg a TrendForce.
A termék hivatalosan is az életciklusa végére ér, a készleten lévő darabokat még értékesítik, de miután elfogytak, több már nem lesz belőle rendelhető. Az Apple hivatalos weboldalán is olvasható már, hogy a modell addig vásárolható, míg a készlet tart.
A TrendForce szerint az iPhone 12 sorozat három másik darabjára összpontosítják a kapacitásokat, melyek jobban teljesítenek eladások terén, mint a kicsi verzió.
Az 5,4 hüvelykes iPhone 12 Mini az iPhone 12 sorozat legjutányosabb áron (magyar kezdőára 299 900 forint) hozzáférhető tagja, egyben a legkisebb méretű 5G-s mobil volt a piacon.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








