Az OTP Bank felhívta a figyelmet arra, hogy az ünnepi időszakban az adathalászok különösen aktívak.
Már a következő iPhone gyártására készül az Apple ázsiai partnere, a Foxconn - írja a Bloomberg. A hírek szerint a cég ismét elkezdett dolgozókat felvenni kelet-kínai gyárába a februári létszámstop után. Március vége óta 10 ezer fővel bővült a gyár alkalmazottainak száma, ahol már most is 250-300 ezren dolgoznak.
Készül az új iPhone gyártására a Foxconn
Újra elkezdett dolgozókat felvenni egyik kelet-kínai gyárába a Foxconn, az Apple egyik legnagyobb partnere, amely többek között az iPhone-ok összeszerelését végzi. Februárban létszámstopot hirdetett a cég, de mára ezt feloldotta, március vége óta 10 ezer dolgozót vett fel Zhengzhou-ban lévő gyárába, ahol már most is 250-300 ezer alkalmazottat foglalkoztat.

A
Foxconn már a legújabb iPhone gyártására készülhet, a fogyasztók és az
elemzők nyárra várják az Apple következő okostelefonját. A cég
hagyományosan évente egy okostelefont mutat be, amire az utóbbi években
rendre ősszel került sor. Elemzők szerint azonban az erős verseny
közepette rövidebb termékfrissítési ciklust kellene bevezetnie az
Apple-nek. A pletykák szerint most - szokásával ellentétben - nem csak
egy készülékkel jelenik meg a cég, hanem egy olcsóbb iPhone-t is piacra
dob annak mintájára, mint ahogy egy olcsóbb táblagépet (iPad Mini) is
árulni kezdett.
Nagy siker volt az iPhone 5
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Az Apple szeptemberben mutatta be legújabb csúcstelefonját, az iPhone 5-öt, ami az értékesítések volumene alapján minden idők legsikeresebb okostelefonja lett az Apple-nél és rekordszintre emelte az eladott iPhone-ok számát a negyedik negyedévben. Viszont eközben a versenytársak sem tétlenkedtek, legutóbb a Samsung mutatta be csúcstelefonját, ami tudását tekintve már messze lekörözi a legújabb iPhone-t.

-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








