Az ajándékozás nem minden esetben jár adómentességgel, ezért különösen fontos tisztában lenni az ajándékok adózási szabályaival.
Horroráron adják a cukrászdák a diós és mákos bejgliket 2023-ban: ennyit kérnek egy rúdért most
Hiába állt csökkenő pályára az infláció, majdnem ötezer forintba kerül idén egy minőségi cukrászdai bejgli. Az általunk megkérdezett cukrászdák mindegyike kisebb-nagyobb mértékben emelte a karácsonyi bejgli árát a tavalyihoz képest, amit az alapanyagok drágulásával, a növekvő bérköltségekkel és az elszálló energiaárakkal indokolnak- derül ki a RTL Híradó riportjából.
Ha karácsony, akkor bejgli. A bejgli egy klasszikus, igazi magyar sütemény, amely nem hiányozhat karácsonykor egy asztalról sem. A csatorna megnézte, mennyibe kerül idén a minőségi bolti bejgli, és mire számíthatnak azok, akik inkább otthon, saját maguk készítenék el a klasszikus karácsonyi édességet.
A tavalyi évben is ötödével volt drágább a magyarok kedvenc ünnepi süteménye, mint egy évvel korábban, a dió kilója például az év végén majdnem 6 ezer forint volt. A kormány egyik legfontosabb gazdasági ígérete az volt erre az évre, hogy tíz százalék alá, vagyis egy számjegyűre csökkenjen az infláció, ezt egy hajszállal nemrégiben el is érték (9,9% volt az októberi infláció). Azonban akad olyan cukrászda, ahol a rezsi megtízszereződött a korábbi évekhez képest, de az érintettek többsége szerint a vásárlóik megértők, és elfogadják, hogy drágulnak a sütemények.
A cukrászdai bejglik idén drasztikusan nem emelkednek, inkább csak az infláció mértékével növekszik az áruk. 3000 és 4000 forint között is lehet már minőségi bejglit találni a cukrászdákban, ami azonos árkategória a tavalyi évhez képest, de a legtöbb helyen 4000-5000 forint között kínálnak egy rúd bejglit
– mondta el Erdélyi Balázs, a Magyar Cukrász Ipartestület szakmai elnöke a csatorna megkeresésére.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Rendkívüli! Jön a Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárd forint lesz a főnyeremény, ilyen még nem volt
A Szerencsejáték Zrt. az Ötöslottóra építve különleges nyereményjátékot hirdet meg 2025 végére.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








