A Portfolio.hu úgy tudja, hogy a MOL szerdán bruttó 2 forinttal csökkenti a benzin, és 3 forinttal a gázolaj nagykereskedelmi listaárát. A kutakon az autósok hasonló nagyságrendű üzemanyagár csökkenéssel szembesülhetnek.
Szerdán (2010. július 21-én) nulla órától 2 forinttal csökkenti a MOL a benzin bruttó nagykereskedelmi listaárát, miközben a gázolaj ára 3 forinttal kerül lejjebb - tudta meg a Portfolio.hu. Ez azt jelenti, hogy az olajcég a benzin literjét a kiskereskedőknek listaáron bruttó 323.5 forintért, a gázolajat pedig bruttó 306.9 forintért adja majd.

Bár az egyes kutak árképzése egymástól eltérő, az autósok nagyjából ugyanilyen mértékű, 2-3 forintos árváltozással szembesülnek majd szerdától az állomásokon. Ez azt jelenti, hogy a benzint átlagosan valahol 340-341, a gázolajat pedig átlagosan 323-324 forint környékén tankolhatjuk literenként.
Az üzemanyagárak csökkenését elsősorban annak köszönhetjük, hogy a dollárban jegyzett benzin és gázolajárak csökkenése mellett a múlt hét során a forint erősödni tudott a dollárral szemben.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








