Egy forintot sem kell letenni az asztalra, csak a havi törlesztőrészleteket kell átvállalni. Az önerő nélküli lakások is hozzájárultak a mostani válságos időhöz, a sors fura fintora, hogy most pedig a krízis termeli ki a 0 forintos lakásokat. Forrás: ingatlan.net
Az autópiacon már elindult a hitelátvállalással megvásárolható kocsik hulláma. Egy forintot sem kell letenni az asztalra, csak a havi törlesztőrészletet kell tovább fizetni. Ez várható az ingatlanpiacon is?
Korábban: Ingyen autó szalonállapotban: "csak vigye a portáról"!
Hónapok óta, mióta tart a nagy gazdasági recesszió időről-időre előkerül, hogy vajon Magyarországon mikor indulnak el a tömeges lakáshitelbedőlések, mint ahogy az Egyesült Államokban, illetve egyes nyugat-európai országokban ez már megtörtént. Egyelőre azonban a kényszerértékesítések - sokak szerint szerencsére - nem indultak még el, hiszen a hosszú évtizedekre eladósodott tulajdonosok is, ha nehezen is, de mindent megmozgatnak azért, hogy ne kelljen kiköltözni otthonukból.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








