Több mint 100 000 eladó lakás, kötetlen, nyári hangulat és ingyenes belépés várja a lakáskeresőket a hétvégén megrendezésre kerülő 4. Horizont Lakásbörzén a Millenáris Park légkondicionált "F" épületében.
A börze július 12-13-án 10 és 19 óra között tart nyitva. A 100 kiállítóból mintegy 60 használt lakásokat is értékesít, míg a kizárólag új ingatlanokat fejlesztő cégek a résztvevők 40%-át adják. A tapasztalatok szerint a rendezvényen 10 000 látogató vesz részt és 400-500 ingatlan cserél majd gazdát.
Kövesdi Marcell, a börze ügyvezető igazgatója elmondta: "A rendezvény egyik különlegessége, hogy ellentétben az év más részeiben tartott nagyszabású, "munka jellegű" vásárokkal, ide pihenni is lehet jönni. A Millenáris területén található tavak, zöld területek és szabadtéri vendéglátóhelyek, valamint az "F" épület színpadán kialakított kávézó tökéletes alkalom arra, hogy egy kellemes nappal kapcsoljuk össze a lakáskeresést."
A Lakásbörzén lesz ingyenes parkolás, gyermekmegőrző és lakáskeresésre igénybe vehető internet-sarok.
Az idén először használt beléptetési rendszer minden érkezőhöz saját látogatói profilt hoz létre, így a lakáskeresőknek nem szükséges megadniuk az adataikat minden egyes érdeklődésnél, elég, ha bemutatják a kártyájukat: a nap végén a kiállító lehívhatja azoknak a listáját, akik felkeresték a standját. A látogatók természetesen dönthetnek arról, megadják-e elérhetőségeiket és engedélyezik-e az adatok használatát - emelték ki a szervezők.
Nyáron is megy az ingatlan
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Kövesdi Marcell szerint nyáron is kedvező lehetőségek rejlenek az ingatlanszektorban. "Míg a kereslet csupán 10-15%-al esik vissza, az ingatlanértékesítő cégek átlagosan 40%-al csökkentik marketingtevékenységüket - így aki ebben az időszakban intenzívebben jelenik meg a piacon, duplán nyerhet."
4. Horizont Lakásbörze
2008. július 12-13.
Millenáris Park (Budapest, Kis Rókus u. 16-20.)
Nyitva tartás:
Szombat-vasárnap:
10:00-19.00 óráig
További információ:
www.lakasborze.com
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








