Napvilágot láttak az ócsai Szociális Családiház-építési Program mintatervei, amelyek közül a bedőlt devizahitelesek számára felépítendő családi házak végül kiválasztásra kerülnek.
Január 12-én hirdették ki, hogy az organikus építészet képviselői között számon tartott Kvadrum Építész Kft. tervezheti meg az ócsai szociális lakónegyed családi házait. Mivel az akkor kiszivárgott hírek a legminimálisabb szakmai információt sem tartalmazták, így üdítő, hogy végre a nyertes pályamű mintaterveit is hozzáférhetővé tette az illetékes minisztérium - több mint 2 hónappal a tervpályázat lezárulta után! Arról nem is beszélve, hogy egy nemzetgazdasági szempontból kiemelt jelentőségű beruházásról van szó.

Bár a most közzétett információk birtokában némileg tovább tisztul a kép, azonban még így is számos kérdés marad tisztázatlan a Szociális Családiház-építési program I. ütemére kiírt építészeti tervpályázat lebonyolítását illetően. Amennyiben kíváncs vagy, milyen kérdések merülnek fel a beruházással kapcsolatban, kattints ide és olvasd el korábbi cikkünket a témában: "Tovább hallgat a minisztérium 500 magyar család sorsáról". Az következő linken pedig a Kvadrum Építész Kft. által készített összes mintatervet nézheted meg:
Kattints ide és nézd meg a Kvadrum Építész Kft. által készített összes mintatervet
A Belügyminisztérium lapunknak küldött korábbi válasza szerint az építkezés megkezdésére mindazonáltal csak a közbeszerzési eljárás lefolytatása után kerülhet sor, várhatóan áprilisban. A minisztérium prognózisa szerint a szociális lakások első ütemének (80 ház) befejezése csak a nyár végén reális - ez azonban jókora csúszást jelent a korábban kommunikált tavaszi időponthoz képest.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








