Országszerte diákok jelentették be, hogy akár 90 városban is tiltakozásokra lehet számítani a döntés miatt.
A jövőben honvédelmi alkalmazottként dolgozhatnak tovább a Magyar Honvédség civil alkalmazottak - írja a Magyar Idők. Az új státust vállalóknak előbb egy elméleti képzésen kell átesniük, honvédelmi alkalmazottként viszont jelentős illetményemelésre és kedvezményekre számíthatnak.
Hamarosan benyújtásra kerül egy törvényjavaslat, amely módosíthatja a Magyar Honvédség civil munkavállalóinak jogállását. Jövő évtől új jogállást vezetnek be, honvédelmi alkalmazott elnevezéssel. Az új státus illetményemeléssel és kedvezményekkel jár a munkavállalóknak, cserébe viszont egy elméleti honvédségi képzésen kell átesniük.
A honvédelmi alkalmazottak 2019 elejétől több lépcsőben kapják meg az illetményemelést, új státus mellett pedig új illetményt is bevezetnek, a honvédelmi illetménykiegészítést. Arról is rendelkezik az új jogszabály, hogy a közalkalmazotti jogviszonyban elismert idő honvédelmi alkalmazotti jogviszonyban töltött időnek minősül.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








