A szakszervezet szerint legalább 118 ember biztosan távozott, miközben a cég nyereséges évet zárhatott.
Egy friss felmérésből kiderült, hogy további egymillió magyar állampolgár hagyná el az országot, főként a fiatalabb generáció képviselői- olvasható a 24.hu cikkében.
A Publicus Intézet a Vasárnapi Hírek megbízásából készített felmérésében a magyar lakosság kivándorlásról való véleményét, szándékait vizsgálta. A megkérdezetteknek átlagosan 7 családtagja, ismerőse érintett, azaz ők már elhagyták az országot.
Ami még érdekesebb, hogy a megkérdezettek 15 százaléka tervezi, hogy a közeljövőben külföldön vállal majd munkát. Ez az ország lakosságára vetítve 1,2 millió embert jelent, de ha beleszámoljuk a hozzájuk tartozó kiskorúakat is, akkor akár 1,5 millió főről is beszélhetünk.
Főleg a fiatalok gondolják úgy, hogy szívesen útra kelnének. Az okok között első helyen szerepel a külföldi magasabb fizetés.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








