A vastag télikabát viselése autózás közben komoly biztonsági kockázatot jelenthet, különösen a gyermekek számára.
A Kínában 4 millió forint alatti összegért kapható BYD Seagull továbbfejlesztett változata, a Dolphin Surf idén debütál az Egyesült Királyságban, és várhatóan 20 000 font, azaz kb. 9,5 millió forint alatti áron lesz elérhető. A modell 30 kWh vagy 38 kWh akkumulátorcsomaggal, 305 és 405 kilométeres hatótávval kínál választási lehetőséget, és választható 74 vagy 100 lóerős motorral. A BYD célja, hogy az év végéig jelentősen növelje brit piaci jelenlétét, és hosszú távon a legnagyobb autógyártók között szerepeljen.
A BYD Seagull még idén megjelenik az Egyesült Királyságban Dolphin Surf néven, a Kínában kapható modell továbbfejlesztett változata lesz elérhető még az év folyamán a briteknél. Kínában egyszerűen csak Seagull néven ismert modell, ahol körülbelül 8 000 fontnak (3 816 000 forint) megfelelő összegbe kerül. Az európai és brit piacra történő bevezetéshez azonban kifinomultabbá teszik, beleértve a biztonsági technológia fejlesztését is.
A BYD ügyvezető alelnöke, Stella Li elmondta az Autocar nevű lapnak, hogy bár a Dolphin Surf „nem feltétlenül a legolcsóbb” az elérhető modellek közül, „a legjobb ár-érték arányt” fogja kínálni. A lap szerint nem valószínű, hogy olcsóbb lesz a jelenleg legkedvezőbb árú elektromos autónál, az ott 15 000 fontba (kb. 7 150 000 forint) kerülő Dacia Springnél, de valószínűleg alacsonyabb áron lesz elérhető, mint a Fiat Grande Panda vagy a Citroën ë-C3, és 20 000 fontnál (kb. 9 500 000 forint) kevesebbe fog kerülni. A Dolphin Surf Kínában 30 kWh vagy 38 kWh akkumulátorcsomaggal kapható, amelyek a helyi CLTC tesztek szerint 305 és 405 kilométeres hatótávot biztosítanak. Emellett választható 74 lóerős vagy 100 lóerős motorral is.
Néhány piacon a modell Dolphin Mini néven is ismert, de az Egyesült Királyságban és Európában Dolphin Surf néven kerül bevezetésre. Az Egyesült Királyság országigazgatója, Bono Ge elmondta, hogy a BYD az év végére 62-ről 120-ra növeli brit kereskedői számát, hosszabb távon pedig 150-170 márkakereskedést tervez, ami hasonló szám, mint például a Ford vagy a Vauxhall esetében. Ge szerint a BYD az év végéig biztosan meghaladja a tavalyi 8 700 darabos eladást, de nem kívánt nyilatkozni arról, hogy 2025-ben hány autó eladását tervezik az országban, vagy hogy mi a hosszú távú cél.
Tekintve, hogy a BYD célja, hogy a világ legnagyobb autógyártója legyen, és az Egyesült Királyságot kulcspiacnak tekintik, valószínűleg 100 000 feletti értékesítési célkitűzést tűznek ki, hogy az öt legnagyobb márka egyikévé váljanak. Ge elmondta, hogy a BYD márkaismertsége 2024 elején 1%-ról év végére 31%-ra nőtt.
Őrült terepjárót készül piacra dobni a Mercedes: a magyar elit kedvence lehet az új csúcs G-osztály?
A Mercedes-Benz bemutatta az első képeket az új G-osztály Cabrioletről, amely közel tíz év után hozza vissza a legendás terepjáró nyitott változatát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








