A Tesco stratégiai partnerségre lépett a francia Mistral AI startuppal, hogy mesterséges intelligencia alapú megoldásokkal optimalizálja üzleti folyamatait.
Fűszerpaprikákat tesztelt a Magyar Gasztronómiai Egyesület. A szakértők szerint egyáltalán nem lenne szabad hungarikumnak nevezni az áruházakban kapható fűszerpaprikák többségét.
Fűszerpaprikákat tesztelt a Magyar Gasztronómiai Szövetség: a tesztcsapatban részt vettek fűszerpaprika-szakértők, paprikakutatók, egy kolbászkészítő, egy szakács illetve a neves gasztro-egyesület tagjai.
A társaság idei paprikatesztjének mezőnye valamivel erősebb volt, mint a három évvel ezelőtti, de látványos javulást nem észleltek. Az egyesület közlése szerint annyi pozitívum elmondható, hogy a minták között kevesebb volt a fogyasztásra alkalmatlan, hibás tétel. Most is sok olyan akadt azonban, amely díszcsomagolásban, nemzetiszín szalaggal, tanúsítványnak látszó plecsnikkel feszített az üzletek polcain, miközben gyalázatosan gyenge minőségű, rossz ízű volt.
Molnár B. Tamás, az egyesület alapítója a híradó.hu-nak elmondta, hogy aki akar, talál magának jó őrölt fűszerpaprikát, kérdés, hogy hol, mert a kiskereskedelemben kapható termékek többsége csapnivaló.
A tesztelt paprikák kiválasztásában szerepet játszottak az informális csatornákon kapott címek, de ügyeltek rá, hogy olyanokat teszteljenek, amelyek a kiskereskedelemben többé-kevésbé elérhetőek. Ezenkívül széles körben is kapható, a kiskereskedelmi forgalom túlnyomó részét alkotó termékeket is vizsgáltak. Molnár B. Tamás szerint, ha csak a nagyáruházak kínálatát teszik próbára, akkor a gyenge minőség ellenfeleiként a pirospaprikát tartó polcokat teljesen lesöpörhették volna.
Sőt, az étteremkritikusként is ismert egyesületalapító szerint a győztes terméket előállító közepes méretűnek tekinthető cég is vétkezik, hiszen nagyrészt nem a bemutatott mintáéhoz hasonló minőséget produkál. Nagy tételben sok gyenge, középszerű pirospaprikát ad el, és ez még inkább igaz a piac kétharmadát uraló cégcsoportra, amelynek a legismertebb hazai előállítók a tagjai - tette hozzá.
A Magyar Gasztronómiai Egyesület 2015-ös fűszerpaprikatesztjének végeredménye
1. Rubin Szegedi Paprikafeldolgozó Kft. - Szegedi paprika OEM
2. Szabó Péter (Bátya)
3. Kiss család (Bezdán)
4. (holtversenyben) Mohai Tibor (Érsekcsanád);
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
4. (holtversenyben) Rubin Szeged Paprikafeldolgozó Kft. - Szegedi Paprika OEM, bio
4. (holtversenyben) Lacikonyha Magyarország Kft. (Békéscsaba) - Lacikonyha Csemege fűszerpaprika
7. Szegedi István (Jánoshalma)
8. Kovács Zoltán (Érsekcsanád)
8. Szegedi Paprika Zrt. - Csemege őrölt paprika
A mezőny gyengébb felében végzett (többek között)
- Kalocsai Fűszerpaprika Zrt. - Kalocsai OEM paprika
- Chili Trade Kft. (Bátya)
- Szegedi Paprika Zrt. - Szegedi paprika OEM
- Kotányi Szegedi paprika
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








