Alábbi összefoglalónkban összegyűjtöttük neked a 9. hét legfontosabb, legérdekesebb, na meg legolvasottabb cikkeit a Pénzcentrumról.
Egy új dokumntumfilm lerántja a leplet a bolthálózat titkairól: kiderül a cég milyen módszereket talált ki a hatékonyság növelésére, és a bevételeik növelésére.
A Channel 5 új, Lidl: The BIG Budget Supermarket című dokumentumfilmjében egykor a hálózat alkalmazásában álló brit kereskedelmi dolgozó nyilatkozik. Beszámolóik során leleplezik a cég praktikáit a vásárlók ügyes befolyásolásától kezdve a saját márkás termékeken át a villámgyors pénztárosok titkáig bezárólag - írja a SzeretlekMagyarország.hu.
- Például a pékárut ellentétben a riválisokkal, bejárt közvetlen közelében helyezik el, így a vásárlók rögtön a frissen sült termékek illatával találkoznak, miután belépnek az üzletbe.
- Miközben a legtöbb üzletben a termékek alá helyezik az árcímkéket, a Lidl gyakran fölé teszi az árat. Ez néha összezavarja a vásárlókat, akik sokszor már csak a kasszánál szembesülnek azzal, hogy elnézték az árcímkét.
- A kiskereskedelmi lánc egyik nagy ereje a saját márkás termékekben rejlik. Ezek jellemzően nagyon hasonlítanak valamely nagy, ismert márka termékeihez, de még éppen annyira különböznek, hogy ne sértsenek törvényt.
- A Lidl a Schwarz-csoport tagja, mely 30 országban 12 ezer üzlet felett diszponál, vagyis vásárlóerő szempontjából nagyobbak például a Tescónál is.
- Spórolnak azon is, hogy bevásárlás közben nem szól zene, de mozgásérzékelő világítást sem használnak.
- Mindenki kiveszi a részét a munkából, vagyis az üzletvezetők ugyanúgy pakolnak a polcokra, ahogy az árufeltöltők is.
- A legnagyobb fegyver azonban a középső folyosó, ami tele van különös árucikkekkel. Ezen végigsétálva óhatatlanul is megakad az ember szeme egyik-másik furcsa tárgyon és elidőzik előtte egy kicsit, nem pedig azonnal végigrohan az üzleten és sietve távozik.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Lisztes Krisztián beállhatott és ezután góllal üzent
- "Döbbenetes, hogy mit látunk itt" - óriási verekedés az NB II-ben, szurkolók és a biztonságiak ütötték egymást
- Mostantól három év börtön fenyegeti a vesztegetésen ért német képviselőket
- A pénzügyminiszter szerint a nyugdíjasok továbbra is számíthatnak a kormányra - a nap hírei
- Súlyos börtönt kapnak a homoszexuálisok Irakban
- Megállíthatatlannak látszik az orosz offenzíva