Az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Sok magyar kereskedőnek és kézműves terméket készítő kisvállalkozónak hozta meg a kedvét a saját webshop indításához, hogy 2020 negyedik negyedévében 39%-kal nőtt az online kereskedelem az előző évhez képest. Azonban a sikerességhez elengedhetetlen a tudatos kommunikáció, az időben megkezdett karácsonyi aktivitások és a közösségi média használata. Még most sincs elkésve, aki szeretné a karácsonyi szezont kihasználni.
A tavalyi adatok alapján november volt a csúcshónap Magyarországon, amikor az előző évhez képest 48%-kal nőtt a csomagküldő és internetes kereskedelem. „Azt tapasztaljuk, hogy sokan a statisztikákat látva lelkesen belevágnak a saját webshop elindításába, de a kommunikációra már nem szánnak elég energiát és időt, majd idejekorán feladják. Úgy hiszem még nem késő felkészülni a karácsonyi szezonra és aktív kommunikációt folytatni.” - mondta Samuel Huba, a Shoptet webáruházkészítő vezérigazgatója.
Készítsünk listát
Akik most kezdenek el aktívan kommunikálni fontos, hogy azt jól fókuszáltan, a vevőikre szabva tegyék, hiszen így tudják elérni a termékük, szolgáltatásuk iránt érdeklődőket. Érdemes egy listával indítani a webáruházban történő vásárlás előnyeiről, amelyeket kiemelve biztos célt ér. Például azt, hogy a nem megfelelő ajándékot meddig veszik vissza, a személyes átvétel december 24-ig lehetséges, az ár magában foglalja az ajándékcsomagolást is, és hasonlókat.
PPC hirdetések
A karácsonyi időszakban a webshopra terelésre kell fókuszálni, hogy minél többen kattintsanak az oldalra. Ezért érdemes mind a Google, mind a közösségi média felületeken olyan karácsonyi témájú hirdetéseket indítani, ami kifejezetten a webshopra irányítja a felhasználókat. A brandépítést az év többi időszakában érdemes erősíteni.
Eredeti tartalmak
A közösségi oldalakat érdemes karácsonyi köntösbe bújtatni és előre beidőzíteni a tartalmakat, hogy ne spontán, hanem tudatos és eredeti tartalommal keltsük fel a figyelmet. A hirdetéseknél pedig ajánlott nagyobb költségvetéssel számolni, mint más időszakban.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 10 millió forintot, 15 éves futamidőre, már 7,21 százalékos THM-el, havi 89 803 forintos törlesztővel fel lehet venni a CIB Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: az Erste Banknál 8,04% a THM, a Raiffeisen Banknál 8,09%; az UniCredit Banknál 8,12%, a K&H Banknál 8,31%, akárcsak az OTP Banknál. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Válságkommunikációra fel
Sajnos hiba mindig becsúszhat, amit nem közvetlenül e-mailben, hanem nyíltan a közösségi csatornán jeleznek a vevők. Ezért érdemes előre átgondolni, hogy mik lehetnek a kritikus pontok és mind válaszban, mind megoldásban felkészülni a lehetséges nehézségekre.
Ahhoz azonban, hogy huzamosabb ideig fenntartható és sikeres legyen egy online webáruház, hosszú távon kell tervezni. Érdemessokat tesztelni, megnézni, hogy mi működik és mi nem, és nem egyetlen időszakra bízni a szerencsénket, hanem tudatosan felépíteni a webshop-ot.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
- Újabb részletek a londoni kardos támadásról – egy 13 éves fiú meghalt
- Nagy Sándor Gyula: "latinos hiszti" miatt tűnt el négy napra a spanyol kormányfő
- Aranyat kínál most a NAV, bárki viheti
- Vereckey Zoltán: még öt évet ezzel a közlekedésszervezési koncepcióval a főváros nem bír ki következmények nélkül
- Tüntetők elfoglalták a Columbia Egyetem főépületét
- Óriási belháborúval melegít a Bayern München a Real Madrid elleni a BL-elődöntőre