Nem egy nyeretlen kétévest tesznek a mentorok székébe: korábban az új zsűritag is győzetese volt a műsornak.
Évek óta hallani arról, hogy a streaming szolgáltatóké a jövő és a tévének leáldozott. Ezt bizonyítja az is, hogy csak tavaly az Egyesült Államokban ötmillió háztartás döntött úgy, hogy lemondja a tévéelőfizetését és inkább a gyakorlatilag végtelen lehetőséget kínáló streaming oldalakra fizetnek elő. Hazánkban viszont még koránt sem figyelhető meg ez a tendencia – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásából.
Magyarországon továbbra se csökken a legújabb felmérések szerint a tévénézők száma: átlagosan több mint napi 4 órát töltünk a képernyő előtt, amivel Európa élbolyához tartozik. Ráadásul a háztartások körülbelül 91 százalékának van előfizetése, miközben mindössze 1 százalék mondja azt, hogy nincs előfizetése, miközben előfizet valamilyen streaming szolgáltatásra.
Az NMHH tavaly ősszel végezte el a felmérését, aminek során 3000 háztartásban végezték el a kutatást. Kiderült, hogy bár a tévénézési szokások stabilak, a műsorhoz jutás módja jelentősen változott. A 20 legnagyobb szolgáltató adatai szerint 2018 végén a háztartások 24,5 százaléka fogta a műsort valamilyen műholdról vagy földfelszíni adóról. Ez a szám mostanra 19.5 százalékra csökkent. Ez pedig azt jelenti, hogy megközelítőleg minden ötödik előfizető már valamilyen vezetékes tévészolgáltatást használ.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
- Nincs is annál jobb, mint erdei fülesbaglyokat figyelni
- Megjelent a teljes rendőrségi jegyzőkönyv Magyar Péter és Varga Judit veszekedéséről
- Sok a panasz az Aldi dupla kasszás megoldására
- Bődületes számú nevező a London Marathonon
- Megérte a vállalkozásoknak visszatérni a tisztességes verseny útjára
- Ennyi bejelentés érkezett tavaly káros internetes tartalomról