A játékipar jól szemlélteti a globális kereskedelem átalakulását.
A Lidl jelentős előrelépést tett a bolti pékségek piacán az Egyesült Királyságban. A Kantar adatai szerint a diszkontlánc 18,2%-os piaci részesedésével megelőzte a Tescót, és ezzel az ország legnagyobb bolti pékség-üzemeltetőjévé vált - írta meg a BritishBaker.
Holly Bleach, a Lidl beszerzési vezetője a Brit Sütőipari Társaság konferenciáján kiemelte a pékáruk fontosságát. "Az Egyesült Királyságban a pékségek üzletekben való kiemelkedő szerepének köszönhetően igazán sikeresek vagyunk a pékségek terén" - mondta.
A Lidl az elmúlt hónapokban számos újítást vezetett be pékségeiben. Új termékcsaládokat mutattak be, promóciós tevékenységeket végeztek, és új merchandising-koncepciókat alkalmaztak az üzletekben. A vállalat alapkínálata 40 termékcsaládból áll, amelyből egy tipikus üzletben 35-37 található meg. Az izgalom fokozása érdekében a Lidl bevezette a "különleges vendégek" koncepciót. Kéthetente két új termék kerül a polcokra, amelyek négy hétig maradnak.
A különleges vendégek csodálatos játszótérként szolgálnak az új innovációk kipróbálására
- magyarázta Bleach. A Lidl nagy hangsúlyt fektet a minőségre és az innovációra. Bleach kijelentette: "Az, hogy diszkont vagyunk, nem jelenti azt, hogy kompromisszumot kötünk a minőség terén - számunkra ez a legfontosabb." A vállalat a Lidl Plus hűségalkalmazást is felhasználja a pékség népszerűsítésére. Az alkalmazás felhasználói különböző kedvezményeket és akciókat érhetnek el, ami növeli a pékáruk értékesítését és csökkenti a veszteséget.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Leállt a Lidl kedvezményeket, kuponokat érvényesítő alkalmazása, a rendszer hibaüzenetet jelez - szúrta ki a Pénzcentrum. Egyelőre nem tudni, mikor áll helyre a probléma, ha azoban tartós marad, akár több ezren is bukhatják futó kedvezményeiket. Eközben a nemzetközi sajtó arról ír, hogy a Lidl áruházlánc jelentős változtatásokat hajtott végre vásárlói alkalmazásában, melynek célja, hogy több vásárlót ösztönözzön hűségprogramjához való csatlakozásra. Azt egyelőre nem tudni, hogy a nemzetközi fejlesztés összefüggsében van-e a Magyarországon felmerült technikai problémával. Cikkünk megjelenése után megszólalt a Lidl Magyarország a technikai problémával kapcsolatban.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








