Napi egymilliárd étkezésnek felelne meg a 2022-ben világszerte feleslegesen kidobott élelmiszer az ENSZ Környezetvédelmi Programjának (UNEP) szerdán közzétett jelentése szerint.
Kormányrendelet kötelezi a 2021-ben egymilliárd forintot meghaladó árbevételt elérő élelmiszer-kiskereskedelmi üzleteket arra, hogy 2023. június 1. és 2023. szeptember 30. között húsz termékcsoportban, heti szinten 10%-os engedményt nyújtó akciót vezessenek be. A SPAR Magyarország komplex akciós stratégiájának keretein belül ennél széles körűbb akciókat is indít - írja a diszkontlánc közleménye.
A rendelet meghatározza az akcióköteles termékkategóriákat, amelyek a következők: baromfihús; sertés-, marhahús, egyéb húsféleségek; hal, halkonzerv; húskészítmények; tej, tejföl és helyettesítői; joghurt és egyéb savanyított készítmények; egyéb tejtermék; sajt; vaj, margarin és készítményei; egyéb zsiradékok (növényi és állati); kenyér; péksütemények; száraztészta, rizs, egyéb cereáliák; liszt, cukor, tartósított lisztesáru; friss zöldség; friss gyümölcs; gyümölcs-, zöldséglé; készételek, fűszerek, ételízesítők; kávé, tea; ásványvizek és üdítőitalok.
Ezekben a kategóriákban egy termék legalább 10%-os árcsökkentését írja elő a rendelet kötelezően, a SPAR Magyarország azonban ennél lényegesen nagyobb mértékben kíván hozzájárulni egyéb akcióival, promócióival ahhoz, hogy a vásárlói olcsóbban intézhessék bevásárlásaikat. A 2023. június 1-jével induló első akciós héten a cég 10 és 40 százalék közötti árcsökkentést biztosít az érintett termékek esetében. A jogszabályban előírt kötelező akcióiban a SPAR-nál például az alábbi termékek is részt vesznek, a mellettük szereplő kedvezményszinttel.
- 1 literes Riska UHT tej (1,5%): 40% kedvezmény
- S-Budget piros alma (2 kg): 30% kedvezmény
- Pur pur zsemle (frissen sütött): 28% kedvezmény
- Mizse ásványvizek (1,5 l): 28% kedvezmény
- Házi sült sertészsír (450 g): 25% kedvezmény
- Univer mustár (440 g): 24% kedvezmény
A SPAR pedig ezen kívül 2023. május 31-én elindítja a SPAR ÁRSTOP Extra nevű promócióját is, melynek keretein belül 2023. július 31-ig 300 termék árát rögzíti a 2023. május 31-én érvényes árszinten - írja a diszkontlánc.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- 10,4 százalékkal volt magasabb a reálkereset januárban, mint egy évvel korábban - a nap hírei
- Férfi vízilabda ob I - Simán nyerte a fővárosi rangadót az FTC
- Két hétig korlátozzák a nyugati ország vasútforgalmát
- A magyar vidéken tartott ülése miatt bírálja a kormányt az ellenzék
- Kaiser Ferenc: több mint ezer légi célt tud majd követni a Vaskupola magyar lokátora
- Újabb borzalmak a rémségek zalai kertjében