Karácsonykor az egyik legnépszerűbb ajándék a mobiltelefon – nem véletlen, hogy a szolgáltatók minden évben különleges ajánlatokkal készülnek.
A Dunakanyartól Zalaegerszegig összesen tíz új településsel bővíti szolgáltatási területét a Wolt a következő hetekben.
Tíz új településen indítja el a szolgáltatását a Wolt ősszel: szeptember közepe óta már a dél-budapesti agglomerációban (Szigetszentmiklós, Szigethalom, Halásztelek, Tököl, Dunaharaszti és Taksony) élők is kipróbálhatják a Wolt gyors házhozszállítását, ezt követően októberben Zalaegerszeggel és Gödöllővel, novemberben pedig Váccal és Ürömmel bővül a kiszállítási terület. Ősztől tehát már több mint 30 településen, az ország lakosságának közel fele számára lesz elérhető a Wolton történő házhozszállítás, legyen szó pizzáról, thai tésztáról, vagy akár a heti nagybevásárlásról. Az új városokban különleges kedvezményes ajánlatokkal indul el a szolgáltatás - írja a cég közleménye.
Zalaegerszegen - amely az egyik utolsó olyan nagyváros az országban, ahol eddig még nem jelentek meg a Wolt kék táskás futár partnerei - közel 30 partnerrel indul majd el a házhozszállítás, így az ott élők az melegételek mellett állateledeltől kezdve a virágokon át az élelmiszerekig közel tízezer termék közül választhatnak majd a Wolt alkalmazásában.
A Wolt rugalmas szolgáltatásokkal is bővíti az éttermi és kiskereskedelmi partnerek részére a házhozszállítási platformot. A Wolt Drive segítségével a kereskedők a saját webshopjukon fogadják a rendeléseket és a Wolt futárok viszik házhoz a rendelt terméket vagy ételeket, míg a Wolt Self-delivery szolgáltatás révén a vásárlók a Wolt alkalmazásban rendelhetnek az éttermektől vagy üzletektől, ám a kereskedő partnerek a kiszállítást saját futárokkal végzik.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








