Megvolt a vasárnapi sorsolás is a Hatoslottón, ahol 600 millió forintért szállhattak harcba a játékosok. Lássuk, elvitte-e valaki a főnyereményt?
A nyár közepe óta már 23 engedély nélküli szerencsejáték-szervezéssel foglalkozó honlap ideiglenes blokkolásáról döntött a NAV, de összesen már 50 online fogadóiroda hozzáférhetetlenné tételét rendelték el - írja a Világgazdaság.
A lap szerint eddig akadálytalanul haladt a blokkolási hullám, de a külföldi engedéllyel rendelkező online szerencsecégek pert indítottak Magyarország ellen. Emiatt pedig például az elsők között letiltott két honlap újra elérhető lett.
Azt írták: a Fővárosi Közigazgatási és Munkaügyi Bíróság hatáskörébe tartozó perek miatt az online fogadási oldalak megadóztatása garantáltan késik.
A lap összeállításában arról is ír, hogy a Szerencsejáték Zrt. úgy látja, hogy az online fogadóirodák ellentmondásos működése továbbra is az európai szerencsejáték piac egyik legnagyobb problémája. Éves jelentésükben úgy fogalmaznak: "mivel az online póker nemzetközi szinten veszített a népszerűségéből, a fókuszba a sportfogadási piac újraosztása került. Az online fogadások kockázatát a fogadási csalásokkal kapcsolatos botrányok jelentik, amelyeknek alapja a szerencsejáték piac globalizációja".
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








