A brit szupermarketláncok, mint a Tesco, Sainsbury's és Asda hiába próbálkoznak, nem tudják lemásolni az Aldi és Lidl sikeres üzleti modelljét.
Bár pontos számok nincsenek, valószínűleg tízezreket érint, hogy péntek éjfélkor érvénytelenítik az egyik legnépszerűbb hazai pontgyűjtő-rendszer régen használt kártyáit, és törlik az azokon szereplő pontokat.
Május utolsó napján érvényteleníti a Shell a régen használt Smart klubkártyákat, és törli az azokon lévő pontokat. A 2009. december 31 előtt gyűjtött és 2013. május 31-ig felhasznált pontok 2013. május 31-én éjfélkor törlődnek, illetve azok a ClubSmart kártyák, amelyekkel egyetlen érvényes tranzakciót sem hajtottak végre 2011. december 31 és 2013. május 31. között, szintén 2013. május 31-én éjfélkor érvénytelenítésre kerülnek - tájékoztatta a Pénzcentrum.hu-t a Shell. Azt ugyanakkor nem árulták el, pontosan mennyi kártyáról és pontról van szó, ezek ugyanis bizalmas üzleti információt képeznek.
A társaság tapasztalatai szerint a vásárlók jobban érdeklődnek a pontbeváltás iránt és töltőállomásainkat is gyakrabban látogatják annak érdekében, hogy megőrizzék ClubSmart hűségprogram tagságukat.
Ha tehát az utolsó tranzakciónk 2011. december 31. előtt volt, még bő egy napunk van arra, hogy gyűjtsünk vagy váltsunkn be Smart pontokat (például a benzinkutakon). Már egy tranzakcióval is elkerülhetjük kártyánk érvénytelenítését. Ha a kártyájnkon 2009. december 31. előtt gyűjtött, de be nem váltott pontjai vannak, egyszerűen váltsuk be pontjainkat.

Akár több tízezer forintot is költenek a szülők Húsvétkor: a kreatív játékok, LEGO készletek az élen
A húsvét az év első nagy családi ünnepe, amely a hagyományok és az ajándékozás időszaka a kisgyermekes háztartásokban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


