5 millió dollár feletti veszteséggel zárta 2010 második negyedévét az eladás alatt álló Playboy Enterprises, miután mind a nyomtatott, mind az online üzletág bevételei csökkentek. A társaság részvényei stagnálnak a mai kereskedésben.
Az eladás alatt álló vállalat nettó eredménye 5.4 millió dollárt veszteség lett a 2010. április-júniusi időszakban, ami jelentős javulást jelent a bázisidőszakhoz képest. 2009 második negyedévében a Playboy vesztesége még elérte a 8.7 millió dollárt.
A negyedévben a nyomtatott és az online magazin bevételei 45%-kal csökkentek év/év alapon és így már mindössze a teljes bevétel 38%-át adták. Eközben viszont a licenszértékesítésekből származó bevételek, amelyekért ruházati cégek, kaszinók és klubok fizetnek, 24%-kal emelkedtek 2009 második negyedévéhez képest.

A cég alapítója, Hugh Hefner kivezetné a céget a tőzsdéről, viszont a Penthouse magazin tulajdonosa is érdeklődik a vállalat iránt
Műfenyő vagy igazi? Pont kerülhetett az ősi vita végére: tisztul a kép, minden ebbe az irányba mutat
A karácsonyi időszak közeledtével egyre többen foglalkoznak a karácsonyfa-választás kérdésével.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








