Átrendeződött a televíziós szolgáltatásokat kínáló cégek sorrendje idén februárban. A DIGI, ha csak egy hajszállal is, de a harmadik helyre csúszott vissza az előfizetőkért folytatott versenyben, a UPC elsősége pedig továbbra is szilárd - derül ki a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) legfrissebb gyorsjelentéséből.
Az NHH gyorsjelentésben szereplő szolgáltatók között - valamennyi szolgáltatási típust figyelembe véve - a UPC a piacvezető a magyarországi tévészolgáltatók között. A cég a januári 31,8 százalék után február végén 31,5 százalékos piaci résszel. A korábban második DIGI piaci része maradt változatlanul 22,7 százalék, míg az eddig a harmadik Magyar Telekom (T-Home) 22,2 százalékról 22,8 százalékra növelte részesedését és ezzel a második legnagyobb szolgáltatóvá lépett elő.
A digitális szolgáltatásra előfizetőkről: Egyre gyarapodnak a digitálisan televíziózók idehaza
A műholdas szolgáltatások szegmensében - melyet teljeskörűen lefed a gyorsjelentés - a piacvezető DIGI részesedése a januári 47,2 százalékról 46,3 százalékra, a UPC-é 24,9 százalékról 24,3 százalékra csökkent, a Magyar Telekomé pedig 22,5 százalékról 24,1 százalékra emelkedett.
Az analóg és digitális vezetékes szolgáltatások (kábeltelevízió és IPTV) piacán - melynek az összes előfizetés 75-80 százalékát fedi le a gyorsjelentés -, a jelentésben szereplő szolgáltatók vezetékes előfizetéseinek száma februárban 1,743 millióról 1,738 millióra csökkent. Ezen belül az analóg előfizetések száma 22 ezerrel csökkent, míg a digitális előfizetések száma 17 ezerrel nőtt. A vezetékes szolgáltatások esetében a piacvezető UPC részesedése 34,7 százalékról 34,6 százalékra csökkent, a második Magyar Telekom részesedése 22,1-ról 22,3 százalékra, a harmadik DIGI-é pedig 12,3 százalékról 12,4 százalékra nőtt.

Mégse ment ki a divatból a borravaló? Úgy jattolnak a magyarok a futároknak, mintha nem lenne holnap
A legtöbben már megelőlegezve, a kiszállítás előtt adnak és a rendelésszámokhoz arányosan Budapesten kapják a legtöbb borravalót a futárok.

Kivételes akciót robbant a Lidl a héten: ilyen leárazás nem sokszor van, indulhat a roham a boltokba
Beütött a kánikula, az Aldi után most a Lidl akcióz le hűsítő berendezések.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


