Átrendeződött a televíziós szolgáltatásokat kínáló cégek sorrendje idén februárban. A DIGI, ha csak egy hajszállal is, de a harmadik helyre csúszott vissza az előfizetőkért folytatott versenyben, a UPC elsősége pedig továbbra is szilárd - derül ki a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) legfrissebb gyorsjelentéséből.
Az NHH gyorsjelentésben szereplő szolgáltatók között - valamennyi szolgáltatási típust figyelembe véve - a UPC a piacvezető a magyarországi tévészolgáltatók között. A cég a januári 31,8 százalék után február végén 31,5 százalékos piaci résszel. A korábban második DIGI piaci része maradt változatlanul 22,7 százalék, míg az eddig a harmadik Magyar Telekom (T-Home) 22,2 százalékról 22,8 százalékra növelte részesedését és ezzel a második legnagyobb szolgáltatóvá lépett elő.
A digitális szolgáltatásra előfizetőkről: Egyre gyarapodnak a digitálisan televíziózók idehaza
A műholdas szolgáltatások szegmensében - melyet teljeskörűen lefed a gyorsjelentés - a piacvezető DIGI részesedése a januári 47,2 százalékról 46,3 százalékra, a UPC-é 24,9 százalékról 24,3 százalékra csökkent, a Magyar Telekomé pedig 22,5 százalékról 24,1 százalékra emelkedett.
Az analóg és digitális vezetékes szolgáltatások (kábeltelevízió és IPTV) piacán - melynek az összes előfizetés 75-80 százalékát fedi le a gyorsjelentés -, a jelentésben szereplő szolgáltatók vezetékes előfizetéseinek száma februárban 1,743 millióról 1,738 millióra csökkent. Ezen belül az analóg előfizetések száma 22 ezerrel csökkent, míg a digitális előfizetések száma 17 ezerrel nőtt. A vezetékes szolgáltatások esetében a piacvezető UPC részesedése 34,7 százalékról 34,6 százalékra csökkent, a második Magyar Telekom részesedése 22,1-ról 22,3 százalékra, a harmadik DIGI-é pedig 12,3 százalékról 12,4 százalékra nőtt.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Volodimir Zelenszkij gyorsítást kért az uniós vezetőktől
- Major Veronika az olimpiai kvótaszerzés után: "Nehéz megszólalni"
- Ez történik, ha a mesterséges intelligenciára bízzák egy romantikus film elkészítését
- Ukrán műholdas tévéket állított le egy orosz támadás, az egyiknél az adást is lecserélték
- Exit poll: a HDZ nyert Horvátországban, de nem tud önállóan kormányt alakítani
- Új német kezdeményezés Ukrajna légvédelmének támogatására