Átrendeződött a televíziós szolgáltatásokat kínáló cégek sorrendje idén februárban. A DIGI, ha csak egy hajszállal is, de a harmadik helyre csúszott vissza az előfizetőkért folytatott versenyben, a UPC elsősége pedig továbbra is szilárd - derül ki a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) legfrissebb gyorsjelentéséből.
Az NHH gyorsjelentésben szereplő szolgáltatók között - valamennyi szolgáltatási típust figyelembe véve - a UPC a piacvezető a magyarországi tévészolgáltatók között. A cég a januári 31,8 százalék után február végén 31,5 százalékos piaci résszel. A korábban második DIGI piaci része maradt változatlanul 22,7 százalék, míg az eddig a harmadik Magyar Telekom (T-Home) 22,2 százalékról 22,8 százalékra növelte részesedését és ezzel a második legnagyobb szolgáltatóvá lépett elő.
A digitális szolgáltatásra előfizetőkről: Egyre gyarapodnak a digitálisan televíziózók idehaza
A műholdas szolgáltatások szegmensében - melyet teljeskörűen lefed a gyorsjelentés - a piacvezető DIGI részesedése a januári 47,2 százalékról 46,3 százalékra, a UPC-é 24,9 százalékról 24,3 százalékra csökkent, a Magyar Telekomé pedig 22,5 százalékról 24,1 százalékra emelkedett.
Az analóg és digitális vezetékes szolgáltatások (kábeltelevízió és IPTV) piacán - melynek az összes előfizetés 75-80 százalékát fedi le a gyorsjelentés -, a jelentésben szereplő szolgáltatók vezetékes előfizetéseinek száma februárban 1,743 millióról 1,738 millióra csökkent. Ezen belül az analóg előfizetések száma 22 ezerrel csökkent, míg a digitális előfizetések száma 17 ezerrel nőtt. A vezetékes szolgáltatások esetében a piacvezető UPC részesedése 34,7 százalékról 34,6 százalékra csökkent, a második Magyar Telekom részesedése 22,1-ról 22,3 százalékra, a harmadik DIGI-é pedig 12,3 százalékról 12,4 százalékra nőtt.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








