Tarol a T-Mobile 2010 februárjában a három magyarországi szolgáltató mobilinternet-előfizetéseinek száma 959 ezerre növekedett, akik közül mintegy 738 ezren használták aktívan - utolsó három hónap alapján- előfizetésüket. Az internetpiac fejlődése - az egyre korszerűbb technológiák térnyerése mellett - a szolgáltatók közötti élesedő versenynek, és ezáltal az egyre inkább megfizethető mobilinternetnek köszönhető.
Az internet-előfizetések száma tavaly egy év alatt 472 ezerrel gyarapodott, és majdnem átlépte a 2,8 milliót - derül ki a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) adataiból. Ezzel szemben a mobiltelefon-előfizetések száma egy év alatt 432 ezerrel csökkent, az állomány 2009. végén 11,8 millió volt.
A hazai internetpiacon a vezetékes internet két legjelentősebb típusának terjedése lelassult, a vezeték nélküli szegmens egy év alatt a másfélszeresére bővült. A nagymértékű változáshoz erőteljesen hozzájárult az egyre inkább megfizethető mobilinternet, melynek növekedése 63 százalékos volt.
2009 februárjában a mobilinternet-szolgáltatásra előfizetők száma még csak 527 ezer, az aktív felhasználók száma pedig 435 ezer volt, ami egy év alatt tehát több, mint 60 százalékos bővülést jelent az aktív felhasználók számát tekintve.

Tarol a T-Mobile
A hírközlési hatóság gyorsjelentése szerint februárban a felhasználók mintegy 1 millió 60 ezer GB adatot forgalmaztak, 116 ezerrel kevesebbet, mint az előző hónapban. A felhasználók átlagos adatforgalma szintén csökkent mindhárom szolgáltató esetében, így az egy aktív ügyfélre jutó adatforgalom februárban a januári 1,6 GB után 1,44 GB volt.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Az összes előfizetőt tekintve a T-Mobile piaci részesedése a januári 46,38 százalékról 47,02 százalékra emelkedett, a Vodafoné 25,04 százalékról 24,81 százalékra, a Pannoné pedig 28,58 százalékról 28,16 százalékra csökkent februárban.
Az aktív előfizetések tekintetében egyedül a T-Mobile részesedése emelkedett 48,36 százalékról 49,38 százalékra, de az adatforgalom tekintetében is a T-Mobile-nak a legmagasabb (44,41%) a részesedése.
Valóban megfizethetőbb?
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








