A Föld Napján, április 22-én délelőtt 11 órakor bocsátja ki a Magyar Nemzeti Bank az Őrségi Nemzeti Park 5000 Ft névértékű ezüst emlékérmét.
Az 5000 forintos emlékérme hivatalos kibocsátására az Őrségi Nemzeti Park területén kerül sor, a Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium közreműködésével szervezett Föld Napja ünnepség keretében - közölte a Magyar Pénzverő Zrt.
Az érme a magyarországi nemzeti parkokról tervezett érme-sorozat első, bevezető darabja. A sorozat egységességét jelzi, és egyben különlegessége is, hogy minden érme fekvő téglalap formátumban fog készülni. A tervek szerint 2011-ben a Duna-Dráva Nemzeti Park folytatja a sort.

A hazánk legfiatalabb nemzeti parkját megörökítő érmét Gáti Gábor tervezte. Az ötezer forint névértékű érme 31,46 gramm ezüstöt tartalmaz, és összesen 8000 példányban kerül kibocsátásra (3000 db BU és 5000 db Proof). A fekvő téglalap alakú érme mérete 39,6 x 26,4 milliméter lesz.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








