Közkeletű tévedés, hogy a testmagasság és a péniszméret között lenne összefüggés.
Tudósok szerint a túlsúlyos és elhízott embereknek sokkal nagyobb a felelősségük a globális felmelegedésben, mint normális testalkatú társaiknak.
A nemrég közzétett tanulmány abból indul ki, hogy a túlsúlyos emberek élelmiszer-ellátásához szükséges alapanyagok előállítása jóval több energiát igényel, mint azoké, akik kevesebbet fogyasztanak. Összességében az élelmiszeripar és a mezőgazdaság okozza a Föld károsanyag-kibocsátásának mintegy egyötödét.
Az elhízott emberek növekvő számával együtt jár az is, hogy többet utaznak gépjárművel, ami egyenes arányosságban van a széndioxid-kibocsátás arányával is.
Dr. Phil Edwards londoni szakértő szerint egy kövér ember évente egy tonnával több széndioxidot használ fel, mint egy normál testalkatú. Ha ez így van, akkor az világviszonylatban egymilliárd tonnával több károsanyag-kibocsátást jelent, évente.
Ráadásul a prognózisok szerint az Egyesült Államokban és Nagy- Britanniában is jelentősen növekszik a túlsúlyos emberek száma, de ez elmondható a fejlett országok, így az EU- tagállamok többségéről is. A legfrissebb felmérések szerint az amerikaiak 40 százaléka nevezhető elhízottnak, azaz testtömeg indexük 30 fölött van.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







