Egyre nagyobb népszerűségnek örvend az üdülési csekk, 2007-ben akár 30 milliárd forint értékű csekk kerülhet kibocsátásra - írja a Napi.
Idén 25 milliárd forint értékű üdülési csekket bocsátottak ki, jövőre ez 30 milliárd forintra is emelkedhet Karácsony Mihály, a Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány (MNÜA) kuratóriumának elnöke szerint.
Jelenleg mintegy 800 ezren rendelkeznek üdülési csekkel, idén szociális szempontok alapján 7,8 milliárd forintnyi utalvány került kiosztásra, ez 2005-ben még csupán 1,6 milliárd forintnyi volt. Egyre népszerűbb a cégek körében is az üdülési csekk, míg tavaly 10,3 milliárd forint értékű csekket vásároltak, addig idén már 15 milliárd forintot.
A csekkeket már több mint 6 ezer helyen lehet beváltani, s az alapítvány egyre több céggel köt megállapodást. Karácsony szerint a közeljövőben sport-és szabadidős, valamint kulturális szolgáltatók (színházak, múzeumok, kiállítótermek) kerülhetnek be a rendszerbe.
Már a parlament előtt van az üdülési csekkekkel kapcsolatos új szabályozás, mely szerint 2007 januárjától 6 nevesített célra (üdülés, pihenés, kikapcsolódás, egészségmegőrzés, betegségmegelőzés és szabadidősport) lehet beváltani a csekkeket.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








