Kreatív karácsonyi partik: mire költenek a cégek?

Pénzcentrum
2006. november 23. 08:30

Egy ötletes karácsonyi partit pár millió forintból megúszhat egy cég, a végösszeg azonban nagyban függ a helyszínválasztástól és a résztvevők számától. Új tendenciaként megfigyelhető, hogy megjelentek a partnerek gyerekei számára rendezett Mikulás-ünnepségek is, melyek kevesebb pénzből is kihozhatók - írja a Világgazdaság.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.

Amerikában jól bevált recept, hogy egy ilyen eseményt egy világsztárral dob fel a cég, hazánkban azonban aligha van példa arra, hogy több tízmillió forintot szánnának ilyen partira a vállalatok.

Az alapmenetrend általában a kevés beszéd, kiadós étkezés és színvonalas műsor. A rendezvényszervezők elmondása szerint arra is volt példa, hogy egy cég a budavári labirintust szemelte ki magának helyszínként.

A rendezvényekben új elemnek számít a játék iránti igény, mely lehet logikai játék vagy rulettasztal is, mely egész este a vendégek rendelkezésére áll.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.
NAPTÁR
Tovább
2021. december 7. kedd
Ambrus
49. hét
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?