Magyarországon az emberek többsége a karácsony előtti két hétre hagyja a bevásárlást - mondta el a Tesco szóvivője a Magyar Hírlapnak. A hipermarketlánc ezekben a hetekben az éves forgalom 15%-át bonyolítja, ekkor még a szabadság is tilos.
A játéksorokon a kétezer forintos rádióirányítású kisautótól, a lila Barbie-autótól, illetve az olcsóbb kínai kisautóktól várnak tömeges forgalmat.
A legnagyobb bevételt a szórakoztatóelektronikai cikkek hozhatják: várakozások szerint az idén a legtöbben gigás tárhelyűre cserélik régi MP3-lejátszóikat, illetve megveszik az új MP4-es digitális videó- és zenelejátszó készülékeket.
Az idősebb gyerekek és felnőttek körében nagy sikert remélnek a kiskereskedők a Microsoft Xbox 360-as gépétől.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


