Magyarországon az emberek többsége a karácsony előtti két hétre hagyja a bevásárlást - mondta el a Tesco szóvivője a Magyar Hírlapnak. A hipermarketlánc ezekben a hetekben az éves forgalom 15%-át bonyolítja, ekkor még a szabadság is tilos.
A játéksorokon a kétezer forintos rádióirányítású kisautótól, a lila Barbie-autótól, illetve az olcsóbb kínai kisautóktól várnak tömeges forgalmat.
A legnagyobb bevételt a szórakoztatóelektronikai cikkek hozhatják: várakozások szerint az idén a legtöbben gigás tárhelyűre cserélik régi MP3-lejátszóikat, illetve megveszik az új MP4-es digitális videó- és zenelejátszó készülékeket.
Az idősebb gyerekek és felnőttek körében nagy sikert remélnek a kiskereskedők a Microsoft Xbox 360-as gépétől.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








