Egyre terjed az újraajándékozás, mint kevésbé nemes gesztus, így sokat lehet spórolni a karácsonyi ajándékozással. Ennek "örömére" már honlapot is nyitottak ennek a témának a kifejtésére.
Újraajándékozni annyit tesz, hogy azt az ajándékot, melyet mi kaptunk, de nincs rá szükségünk, vagy netán nem tetszik, továbbajándékozzuk másnak. Mivel egyre többen folyamodnak ehhez a módszerhez, a Money Management International (MMI) - egy houstoni nonprofit intézmény, amelynek célja a fogyasztók oktatása, illetve pénzügyi tanácsadás - elkészített egy honlapot, melyet az ajándékozás ezen formájának dedikált.
Az oldalon mások újraajéndékozással kapcsolatos történeteit olvashatjuk el, illetve tippeket kaphatunk, ha nem szeretnénk kellemetlenül érezni magunkat a Karácsonyfa mellett. A honlap azokra is gondol, akik ódzkodnak ettől az ajándékozási formától, ugyanakkor nem szeretnének/tudnak méregdrága ajándékokat vásárolni. Számukra megoldást az egyedi, saját készítésű ajándékok jelenthetnek.
Kim McGrigg, az MMI szóvivője szerint egy tavaly évi felmérés szerint a válaszadók 40 százaléka vallotta be, hogy ő bizony már újraajándékozott. A legfőbb ok a pénzzel, illetve az idővel való spórolás volt, illetve néhányan úgy gondolták, hogy az, akit megajándékoznak sokkal inkább hasznát tudja venni, illetve sokkal jobban örülne az adott ajándéknak.
Az oldal a tervek szerint a téli ünnepek idején marad fenn, de lehetséges, hogy hosszabb ideig tart majd nyitva, hiszen úgy tűnik, hogy a nászajándékozásban is előtör a spórolás e módja.

Mégse ment ki a divatból a borravaló? Úgy jattolnak a magyarok a futároknak, mintha nem lenne holnap
A legtöbben már megelőlegezve, a kiszállítás előtt adnak és a rendelésszámokhoz arányosan Budapesten kapják a legtöbb borravalót a futárok.

Kivételes akciót robbant a Lidl a héten: ilyen leárazás nem sokszor van, indulhat a roham a boltokba
Beütött a kánikula, az Aldi után most a Lidl akcióz le hűsítő berendezések.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


