Tegnap vehette először kezeibe a nagyközönség a Microsoft legújabb üdvöskéjét, a Zunet, amely az Apple és iPodja egyeduralmának megtörésére született, hogy mint Dávid kezében a parittya kiüsse a nyeregből az amerikai Góliátot, minél nagyobb részt kiszakítva nem kevesebb mint 70 százalékos mp3-lejátszó piaci részesedéséből.
Az Apple vezérigazgatója sztoikus nyugalommal fogadta a számítógépes birodalom támadását, szerinte a Zune semmivel nem tud többet nyújtani a vásárlóknak, mint az iPod. Az új szerkezetbe beleépített wireless funkcióról csak annyit mondott, hogy az lassúsága miatt nem jelent versenyelőnyt a Zune-nak.
A Bill Gates által bemutatott lejátszó és az iPod általánosságban ugyanazon tulajdonságokkal rendelkezik, bár a Microsoft a 2,5 inch átmérőjű képernyő helyett 3 incheset épített be, és alapfelszereltségként FM rádióval és beépített WiFi-vel értékesíti az "iPod-gyilkosnak titulált zenekütyüt". Utóbbi két szolgáltatás az iPodok esetében is megvásárolható utólagosan, természetesen ellenszolgáltatás ellenében.
Emellett a Zune tulajdonosok a wireless kapcsolaton keresztül megoszthatják egymással az általuk megvásárolt tartalmat, amelyet azonban csakis háromszor lehet meghallgatni a következő három napon belül. Ha ennél is többször szeretnék élvezni az próbára megkapott tartalmat, azt a iTunes mintára létrehozott Zune Marketplacen tehetik meg.
A fogadtatás elég vegyesnek mondható, sokan a Microsoft szemére vetik, hogy a készülék 60 százalékkal nagyobb, 17 százalékkal nehezebb és két órával kevesebb ideig bírja mint az Apple lejátszója. A plusz szolgáltatások miatt azonban rövid távon mindenképp versenyképes lehet az új "Microsoft-bébi", habár semmiképp ne lesz könnyű a maga oldalára állítani az Apple majd 80 milliós táborának akár egy töredékét is.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







