Tegnap vehette először kezeibe a nagyközönség a Microsoft legújabb üdvöskéjét, a Zunet, amely az Apple és iPodja egyeduralmának megtörésére született, hogy mint Dávid kezében a parittya kiüsse a nyeregből az amerikai Góliátot, minél nagyobb részt kiszakítva nem kevesebb mint 70 százalékos mp3-lejátszó piaci részesedéséből.
Az Apple vezérigazgatója sztoikus nyugalommal fogadta a számítógépes birodalom támadását, szerinte a Zune semmivel nem tud többet nyújtani a vásárlóknak, mint az iPod. Az új szerkezetbe beleépített wireless funkcióról csak annyit mondott, hogy az lassúsága miatt nem jelent versenyelőnyt a Zune-nak.
A Bill Gates által bemutatott lejátszó és az iPod általánosságban ugyanazon tulajdonságokkal rendelkezik, bár a Microsoft a 2,5 inch átmérőjű képernyő helyett 3 incheset épített be, és alapfelszereltségként FM rádióval és beépített WiFi-vel értékesíti az "iPod-gyilkosnak titulált zenekütyüt". Utóbbi két szolgáltatás az iPodok esetében is megvásárolható utólagosan, természetesen ellenszolgáltatás ellenében.
Emellett a Zune tulajdonosok a wireless kapcsolaton keresztül megoszthatják egymással az általuk megvásárolt tartalmat, amelyet azonban csakis háromszor lehet meghallgatni a következő három napon belül. Ha ennél is többször szeretnék élvezni az próbára megkapott tartalmat, azt a iTunes mintára létrehozott Zune Marketplacen tehetik meg.
A fogadtatás elég vegyesnek mondható, sokan a Microsoft szemére vetik, hogy a készülék 60 százalékkal nagyobb, 17 százalékkal nehezebb és két órával kevesebb ideig bírja mint az Apple lejátszója. A plusz szolgáltatások miatt azonban rövid távon mindenképp versenyképes lehet az új "Microsoft-bébi", habár semmiképp ne lesz könnyű a maga oldalára állítani az Apple majd 80 milliós táborának akár egy töredékét is.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így választjuk ki a legjobb személyi kölcsönt
A Pénzcentrum és az MBH Bank kutatása a hazai személyi kölcsönök igényléséről.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- A lelki álomkórtól óv Ferenc pápa a keresztút meditációjában
- Izraeli források: Amerika kihátrált, így már nem biztos, hogy meg lehet semmisíteni a Hamászt
- Nem túl lelkesek a franciák az olimpia előtt
- Tádzsikisztánban kilenc embert őrizetbe vettek az oroszországi merénylet kapcsán
- Ukrán gabonával segíti Magyarország az afrikai éhezőket
- A 300 eurót is meghaladhatják az idei húsvéti költségek Szlovákiában