Újra megjelent a színen Jon Lec Johansen, az a norvég származású 22 éves hekker, aki 7 évvel ezelőtt, tinédzserként azzal vált híressé, hogy elsőként törte fel a DVD másolásvédelmi kódoló rendszerét, így vált mindenki számára elérhetővé, másolhatóvá és minden eszközzel lejátszhatóvá annak tartalma.
Újra megjelent a színen Jon Lec Johansen, az a norvég származású 22 éves hekker, aki 7 évvel ezelőtt, tinédzserként azzal vált híressé, hogy elsőként törte fel a DVD másolásvédelmi kódoló rendszerét, így vált mindenki számára elérhetővé, másolhatóvá és minden eszközzel lejátszhatóvá annak tartalma.
A norvég üzletember jelenlegi fogása sem kisebb, az Apple Computer iPodjainak másolás-védelmi rendszerét szemelte ki legutóbbi áldozatául. A FairPlay eredetileg azt a célt szolgálta, hogy a lejátszóval csupán az iTunes-ról, az Apple által működtetett szerverről letöltött számokat lehessen meghallgatni, így biztosítsa a szektor vezető vállalatának további egyeduralmát.
A vállalat iPoddal és iTunes-zal kapcsolatos stratégiájának egyébként az is részét képezi, hogy az iTunes-ról megvásárolt tartalmat a vállalat csakis az Apple termékeket használók számára teszi elérhetővé. Tehát egyáltalán nem meglepő, hogy a kaliforniai óriás nincs elragadtatva Johansen teljesítményétől, hiszen az egyébként eléggé monopolista piacon újra lehetővé teszi a versenytársak belépését.
A feltört kód jelenlegi tulajdonosa, a Double Twist, az ügyvezető igazgató szerint licensz bejegyeztetését tervezi, amelyet minden bizonnyal örömmel fogad majd a Nokia, a Sony Ericsson és a Samsung is, akik ugyancsak saját letöltő rendszerek és lejátszók piacra vitelét tervezik. Ezzel is borsot törve a jelenleg a legális letöltések piacán 88 százalékos, az eladott digitális lejátszók esetében pedig 60 százalékos részesedéssel rendelkező Apple orra alá.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








