A magyarok körében a belföldi úticélok között a Balaton, a határokon túl Horvátország vezeti a nyaralási toplistát. A Magyar Turizmus Zrt. megbízásából készült felmérésből az is kiderül, hogy a lakosság fele tervez nyaralást, többségük júliusban.
A magyarok körében a belföldi úticélok között a Balaton, a határokon túl Horvátország vezeti a nyaralási toplistát. A Magyar Turizmus Zrt. megbízásából készült felmérésből az is kiderül, hogy a lakosság fele tervez nyaralást, többségük júliusban - írja a Népszabadság.
Az ábrán látható, hogy Görögország iránt ismét megélénkült az érdeklődés, ez azonban nem meglepő, hiszen az utazási irodák már tavasszal jelezték.

Az utazást nem tervezők több mint fele anyagi okokra hivatkozott. Összességében elmondható, hogy az utazási kedv jellemzően a nagyobb városokban élők körében nagyobb, és az iskolai végzettséggel, valamint a jövedelemmel párhuzamosan nő.
A belföldi nyaralás átlagos időtartama 6.3 éjszaka, míg a külföldié 8.6 éjszaka.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








