A nyár közeledtével újraindul a balatoni vállalkozók panaszáradata, a legfrissebb felvonásban a Népszabadságot biztosították arról, hogy most már biztosan sokan lehúzzák a rolót, nincs tovább túlélés. Az árak várhatóan nem emelkednek idén a magyar tengernél. Lássuk, mire számíthatunk!
Előrejelzések szerint az idei nyár szinte teljesen alkalmatlan lesz nyaralásra, a rossz időjárás pedig sok partmenti vendéglátót és kereskedőt arra késztet, hogy ki se nyisson. A néhány százezer forinttól 1.5-2 millióig terjedő bérleti díjakat alacsony forgalom mellett szinte képtelenek kigazdálkodni a vállalkozók.
Tavaly az esős idő miatt rengeteg foglalást töröltek, augusztusban pedig a bejelentkezett turisták elmaradása mellett jellemzően még a szállóvendégek is hazautaztak.
A balatoni vállalkozók most úgy tűnik, tényleg összefognak és forrásaikat egyesítve lépnek majd fel a tó marketingelése érdekében. Mindez persze kevés lehet, ha az idő rossz, az emberek inkább a horvát tengerpartra mennek és nyakunkon a foci-vb, mely gyakorlatilag kihúzza a programból a júniust.
A kiutat a wellness- és gyógyszállók jelenthetik, ezeknek ugyanis nincs különösebb foglaltsági gondjuk.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








