Vasárnap ebédidőben sötétbe borult a Tesco egyik brit üzlete, a vásárlóknak így több mint egy órát kellett várakozniuk, mivel a kasszák automatikusan lezártak.
A tömeg természetesen fel volt háborodva, az üzlet vezetője azonban megoldotta a helyzetet: a személyzet körbejárt és megpróbálta a bevásárlókocsik tartalma alapján megbecsülni, ki mennyit költött.
Mindenki annyit fizetett, amennyit mondtak neki, így sokan féláron megúszták a vásárlást. Összességében a kisebb kiesés aligha viseli meg a tavalyi évben 2.2 milliárd fontos nyereséget elérő óriáscéget.
Hol vásárolhatsz a legolcsóbban? - Új bajnokot avathatunk!
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








